Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb laatst opnieuw alle programma's opgezocht met mijn philips 5618 maar het kanaal F1 2001 zit er niet bij.<BR>weet iemand hier meer van??<BR>moet ik mischien een keer zoeken als de F1 bezig is???<BR>alvast bedankt.

Geplaatst:

Tijdens de wedstrijden zijn deze kanalen voor de F1, zijn gewoon franse kanalen maar wij liften gewoon mee, deze worden dus vrijgeschakeld voor ons, het is geen nederlands. Ik weet het niet zeker maar ik dacht K1 t/m K7

Geplaatst:

Dohnny Doe,<BR>hartelijk bedankt voor de info.<BR>en nu maar duimen voor de nieuwe a22 van Arrows.

Geplaatst:

De F1 kanalen zijn alleen in gebruik tijdesn het F1 seizoen (dus vanaf 4 maart. Op de Hotbird was F1 2000 te zien op Palco 10 tot 16. Op de Astra op K6-k12<P>Veel race-plezier,<BR>Bubbels

Geplaatst:

De verschillende camera-positie's in de F1 wordt via de franse K kanalen verzonden.<BR>Als er een wedstrijd bezig is kan je via deze kanalen kijken, oa. de kop, middenveld, tijden etc. Zeer gaaf undefined<BR>Nog niet gezien dat dit met de kwalificatie ook gebeurd. Jammer undefined<BR>Deze kanalen een goede (positie) geven in je ontvanger.<BR>JD

Geplaatst:

nee nog niet gezien!!<BR>maar er is toch ook een nederlandse f1 kanaal??<BR>en zijn er dan geen films meer op k ??<BR>hartelijk bedankt<BR>TPower

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.