Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Is er iemand die mij precies kan vertellen welke kanalen ik allemaal op de Astra 1 G kan ontvangen die ook daadwerkelijk beeld geven. Er zijn bij mij namelijk een aantal kanalen (zal wel zo horen) zoals de Poolse, Hongaarse, en bijvoorbeeld Blue Movie Channel die geen beeld geven. Please vertel mij wat ik hieraan kan doen. Verder zou ik graag een post lezen hoe ik zelf mijn eeprom en bin files aanpas, zodat ik niet heel de tijd afhankelijk ben van anderen die voor mij kant en klare hex files moeten maken om mij te voorzien van leuke TV. Op deze manier kan ik misschien ook eens een handje helpen aan een andere beginnende sat-liefhebber. Hoop spoedig iets te horen.
Gast Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 Al die zenders vind je op <A HREF="http://www.lyngsat.com." TARGET=_blank>www.lyngsat.com.</A> <BR>Wat de rest betreft - probeer eens alles lezen wat er al op deze BB is voordat je vragen gaat stelen.<P>Suc6 !<BR>poolman
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Om je wat duidelijkheid tegeven moet je eerst even aangeven wat voor type ontvanger (Irdeto/Seca ....)je hebt.<BR>Dan kan ik je zeggen wat je wel en niet kunt.<P>jhk<P>sat4all www4all
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 zoek eens een goede editor,zoals secanix of eepromedit, laad een werkende eepromfiles in je editor, en vergelijk dan wat je ziet eens met de kodes die je her en der op het WWW kunt vinden. Dan wordt er heel wat duidelijk<P>nitwit
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Jou Strong 8000 is een S*** doos en de Poolse en Duitse zenders waar jij op doelt zenden in een andere codering uit namelijk Ird**o.<BR>Duck
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 je kan wel de poolse zenders op hotbird bekijken niet op astra deze zijn in ird***<BR>verder vragen kan nooit kwaad succes verder.<BR>gerard
Gast Geplaatst: 14 februari 2001 Geplaatst: 14 februari 2001 Ha weer wat nieuws. Poolse zenders op de Astra 19 in Irdeto. Kan iemand mij vertellen welke dat zijn. Helaas kan ik me zelf wel een kenner noemen op dit gebied.<BR>Digital 2 vrije zender TV4 en een katolieke zender. <BR>Wizja pakket in Crypto<BR>Verder geen Pools.<BR>Als je Seca hebt moet je op Hotbird zijn.<BR>Cyfra + pakket (o.a. canal + en TVP1 en TVP2, TVN, RTL7, Polonia en nog wat thema zenders). Polsat pakket in Negra.<BR>TVN is/was FTA Polonia is ook FTA<P>Heb je nog meer vragen hoor ik het wel
Gast Geplaatst: 14 februari 2001 Geplaatst: 14 februari 2001 helemaal gelijk jkh.<P> sorry fouten zijn menselijk<BR>bedankt <BR>Gerard
Aanbevolen berichten