Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zou iemand mij kunnen helpen aan een duidelijke uitleg van omniakalk het ziet er leuk uit

Geplaatst:

Hallo Johnny.<P>Kan iemand mij mischien vertellen waar je het programma omniakalk vandaan haald,want ik had er al eerder over gehoord,maar ik kan het nergens vinden.<BR>Want mij lijkt omniakalk ook wel interessant.<P>Groeten Renesat

Geplaatst:

Inderdaad ik kan zowel omniakalk / ddate ook niet vinden, kan iemand mij zeggen waar ik deze progs kan vinden.

Geplaatst:

Hoi Johan.<P>Bedankt voor de tip en voor de moeite,ik heb het binnen,alleen nog effe??? uitvissen hoe het werkt.<P>Nogmaals bedankt.<P>Groeten van Renesat<BR> tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo Metoo.<P>Jij ook vriendelijk bedankt voor je moeite.<P>Groeten Renesat...

Geplaatst:

Hoi,<P>Hoe het werkt weet ik ook nog niet helemaal, maar blijven experimenteren, dat houdt onze hobby spannend.<P>Groet Johan<P>PS Ik verwijder mijn site binnen twee dagen, want FRITS kijkt mee.

Geplaatst:

Hoi Johan.<P>We gaan er zeker mee aan het prutsen ,en 9 van de 10 keer komt het wel goed.<BR>Doe Frits Trouwens maar de groeten van me.<P>Nogmaals bedankt. laugh.gif" border="0 <P>Groeten Renesat.

Geplaatst:

Allamaal bedankt voor de moeite !! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Ik ga er direct mee aan de slag.<P>ICS.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.