Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal.<P>Ik probeer mijn groen MM2 kaartje te voorzien van de gekende Seca-software maar dat lukt mij voor geen meter frown.gif<P>Ik gebruik Ome Willem zijn DL20 en voorzie de 16F84 van software met de pic op de kaart. Ik neem de 24LC16 er af.<BR>Na de 16F84 zet ik de 24LC16 op het voetje van de programmer en laad de gepaste file. Ik krijg geen foutmeldingen, alles gaat volgens de PC goed.<P>Eens ik het kaartje in mijn AstonCrypt steek, blijft het beeld zwart. Ik gebruik een MM9600 met de laatste DVB2000.<P>Iemand enig idee wat ik fout doe?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

probeer dit eens alles instellen watch dog timer op on voor de 16f84 maak de oude pic leeg meerdere malen met erease daarna clear buffer en dan weer alles opnieuw eerst de file en dan op program succes joost<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoe moeten de rest van de settings staan?<BR>PowerUP<BR>Codeprotect<BR>Watchdog<BR>Zowel voor de 16 als de 24...<P>Krijg er geen beweging in...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het werkt!!! 't is te zeggen: na enkele seconden 'bevriest' het beeld en moet ik de ontvanger eens uitschakelen. Dit is zo op alle kanalen. Hoe komt dit?<P>AstonCrypt is V1.03, secasoft van dit board en een oud MM2 kaartje met 16F84 en 24LC16B<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.