Ga naar inhoud


Hoe is de Lemon 07-CI?


Gast

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die deze ontvanger gebruiken, zoja hoe bevalt deze dan? Het is een van de weinige ontvangers met timer functionaliteit en dat spreekt me zeer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


HEEEEL erg goed. Snelle zapper die werkt met aston en mm. uitgebreid gemakkelijk menu, nederlandse handleiding en optische en elektrische digitale uitgang. Daarnaast nog eens 9000 kanalen opslagkapaciteit en weinig softwarefoutjes. Maar ja, er zijn wel meer goede ontvangers...

 

Groeten

DB500 - Ubox - Maxplus - Topfield

Visiosat draaibaar - Wavefrontier

---------------------------------

Lummel -> Mad (Hu)max -> alweer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima beeldkwaliteit, mits via RGB. Ook een hele handige niet te drukke AB.

Ook handig: bij het installeren kies je "Nederland" en de tuner zal bij het kanaalzoeken de NL-zenders vooraan in de zaplijst plaatsen.

Let wel op met een motor, een Stab heb ik probleemloos aan de praat gekregen, maar met een Moteck draaide de motor alle kanten op, behalve de goede (op meerdere modellen met meerdere motoren getest, dus geen exemplarisch probleem).

Al met al een aanrader, zeker gezien de prijs.

 

Hoi, Swaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan de zenderlijst ook op de PC bewerkt worden? Ik meen ergens gelezen te hebben dat de RS232 poort alleen voor firmware is, niet voor zenderlijsten.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...