Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb deze week met succes mijn RB6 Pic kaart met het "seca_may" installeert (eerst .bin converteerd naar .hex en later de RIC van RB7 naar RB6 converteerd.<P>Ook heb ik een Irdeto All Cam met 4.6SE software en een kaart met de ird_7_5_00 software van dit board.<P>Als beide CIs gelijktijdig installeert zijn treed volgende fout op, die niet optreed als alleen de Aston CI installeert is.<P>Alle zenders worden perfect ontvangen alleen bij Taquila X en XX heb ik geen geluid. Heeft iemand de zelfde ervaring. <P>Ik heb een Aston CI met Versie 1.0 software. Ligt het aan deze versie. Ik weet dat de versie 1.03 beschikabar is maar vindt deze nergens. Men verteld dat hij een dezer dagen via statellit gedownload wordt maar ik weet niet hoe, waar en wanneer?<P>Verder treed vaak de foutmelding op dat de irdeto kaart niet geladen is. Als de Aston CI eruit werkt deze perfekt. Ik neem aan dat deze beide CIs in combinatie met mijn AD3000-IP met version 2.00 niet compatible zijn?<P>Wie kan mij helpen.<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.