Gast Geplaatst: 19 juli 2003 Geplaatst: 19 juli 2003 Kan iemand mij vertellen hoe ik een originele seca2 kaart op de dreambox aan de praat krijg? Kan dit met behulp van de interne kaartlezers, of moet dit met een CAM (zo ja, welke?). Mzl
Gast Geplaatst: 19 juli 2003 Geplaatst: 19 juli 2003 Als je een CI Cam wil gebruiken, gebruik dan een Aston 1.05 samen met je c+ abbo wil dat zeker lukken. Via de Radegast plugin moet je Seca2 kaart het ook doen in de interne cardreaders, alleen heb ik nog geen update binenn gekregen via de interne readers.
bbbb Geplaatst: 19 juli 2003 Geplaatst: 19 juli 2003 dat klopt wordt nog niet ondersteund probeer eens pjcamd die zijnt het wel te doen vriendelijke groeten bbbb
Gast Geplaatst: 19 juli 2003 Geplaatst: 19 juli 2003 met de nieuwste radegast emu schijnen de updates wel op het kaartje te komen.
bbbb Geplaatst: 19 juli 2003 Geplaatst: 19 juli 2003 Rdigital waar heb je niet gehoort na mijn weten is alleen herkening van de kaarten verbeterd .Ik zou wel graag willen weten als het werkt dat je dan ook een kaart kan laten activeren vr gr bbbb vriendelijke groeten bbbb
Gast Geplaatst: 19 juli 2003 Geplaatst: 19 juli 2003 mijn fout las net inderdaad ook het antwoord van de maker, dat de update nog niet werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen