Gast Geplaatst: 21 mei 2000 Geplaatst: 21 mei 2000 Als de nieuwe keys geschreven worden kunnen deze dan ook gelijk gebruikt worden, of moet je wachten tot de oude vervallen zijn ?<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 21 mei 2000 Geplaatst: 21 mei 2000 Nee PTJ je hoeft niet te wachten, je kan de nieuwe keys gelijk invoeren aangezien zij een andere sleutel gebruiken. Het voordeel van de nieuwe sleutels gelijk in te geven is dat je kaartje totaal niet uitvalt.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 mei 2000 Geplaatst: 21 mei 2000 Waar voer ik die nieuwe keys mee in ? Als ik wacht op de nieuwe bin vervalt wel al het oude. Sorry voor de misschien stomme vragen, maar ik moet nu mijn schoonvader in seca aan het kijken houden.<P>------------------<BR>afz. Ptje
gert 2000 Geplaatst: 21 mei 2000 Geplaatst: 21 mei 2000 hoi ptje ik zal je wel een progammatje mailen<BR>is voor de phoenix<BR>gr gert<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 mei 2000 Geplaatst: 21 mei 2000 Alvast bedankt Gert. <P>p.huygens@planet.nl<P>------------------<BR>afz. Ptje
Aanbevolen berichten