Gast Geplaatst: 26 mei 2000 Geplaatst: 26 mei 2000 De naam Channel Numericable zal er ongetwijfeld voor zorgen, dat iedere hacker deze codes ter zijde schuift en vrolijk verder gaat met de volgende provider. Maar...heeft iemand ze eigenlijk wel eens geprobeerd? Zou het niet heel per ongeluk zo kunnen zijn, dat het onderste rijtje codes (waar tussen haakjes ABSAT achter staat) bedoeld is voor de nog steeds ontbrekende ABSAT kanalen op de Hotbird?(o.a.Cine Palace)<BR>En zouden de andere 2 rijtjes niet heel toevallig de codes van de 7 TPS-zenders die gecodeerd zijn in Seca kunnen zijn?<BR>Wie heeft het geprobeerd?<BR>Zelf heb ik geen idee, waar op de kaart ik deze codes zou kunnen planten! Bovendien zijn er wat meer gegevens nodig, zoals de provider-code.
Gast Geplaatst: 26 mei 2000 Geplaatst: 26 mei 2000 NumCabele is bedoeld voor mensen in france<BR>die beschikken over en digi seca box voor de kabel en dus zijn deze ke'ys bij mijn weten niet echt bedoeld voor sat.<BR>Groetjes<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 mei 2000 Geplaatst: 26 mei 2000 Tja, Pipo, je zegt: bij mijn weten...Maar heb je het geprobeerd?
Gast Geplaatst: 27 mei 2000 Geplaatst: 27 mei 2000 Hummm niet echt om eerlijk te zijn maar volgens een vriend die veel meer afweet van deze dingen moet dit wel voor de kabel zijn .<BR>Maar ik weet het ook niet mischien heb je wel gelijk maar ik versta niet echt wat je allemaal bedoelde .<BR>Zoals je liet verstaan dat AB SAT nog kanalen zou open zetten in Seca en het TPS bouqete ik heb hier echter wel mijn idee over en waarom denk jij dat er meer kanalen zouden komen???.<BR>Ik bedoel dan in Seca nu de hele boel al lekker gekraakt is ik heb trouwens al via een bron vernomen dat canal+ weer aan een ander systeem denkt omdat seca al zo lek is als een vergiet.<BR>Groetjes.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 mei 2000 Geplaatst: 27 mei 2000 Sorry dat ik dit twee maal poste dat was niet mijn bedoeling.<BR>ik drukte te snel .<BR>Groetjes .<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 mei 2000 Geplaatst: 28 mei 2000 Beste Pipo, mijn posting was toch wel degelijk in A.B.N (Algemeen Beschaafd Nederlands) gesteld, maar misschien heeft SAT4ALL toch wel gelijk, en hebben een hoop schotelaars moeite met goed lezen.<BR>Maar goed, ik zet de zaak nog een keer op een rijtje.<P>De volgende zenders op Hotbird (13 gr.oost) zijn in seca gecodeerd en toch kunnen wij allen ze niet ontvangen:<P>ABSAT: Polar, Cine Palace, Romance<BR>TPS: Cinestar 1, Cinestar 2, Fun TV, Regions, Mezzo, Festival, Histoire<BR>FRANCE TELECOM (12.245H): Canal+ Horizons, Tamil TV<BR>FRANCE TELECOM (12.380V): Paris Premiere, Equidia<P>In de posting hierboven sprak ik mijn vermoeden uit, dat de codes van Channel Numericable hier wellicht iets mee te maken hebben, en ik kan me niet voorstellen dat niemand dat ooit geprobeerd heeft. Dus kom op, deel je ervaringen eens met ons!
Gast Geplaatst: 28 mei 2000 Geplaatst: 28 mei 2000 Kijk Jos deze zenders ABSAT: Polar, Cine Palace, Romance<BR>TPS: Cinestar 1, Cinestar 2, Fun TV, Regions, Mezzo, Festival, Histoire<BR>zenden in irdeto uit en niet in seca .<BR>Ik heb trouwens speciaal voor u die key's voor cabele num in mijn kaartje geladen en ja zoals ik kon vermoeden geen beeld op de zenders hier boven dus nu is het weer aan u .<BR>Groetjes.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 mei 2000 Geplaatst: 29 mei 2000 Maar kijk Pipo, mijn Nokia 9600 met DVB2000 software geeft in het cam-menu duidelijk aan dat deze signalen (ook) in Seca zijn gecodeerd. Overigens, waar heb je in vredesnaam die codes van Numericable neer geplant? Je weet de provider-codes toch helemaal niet?
Gast Geplaatst: 29 mei 2000 Geplaatst: 29 mei 2000 Allee Jos kijk hier eens naar en probeer .<BR>Voor je iets zegt tegen andere mensen leer eerst eens wat bij .IDENT 00 09<BR>CHANNEL NUMERICABLE<BR>INDEX 0C KEY A3 8A D9 82 69 58 86 25 // 06-2000<BR>INDEX 0D KEY EB 28 EE F2 C2 25 D9 FF * // 05-2000<BR>INDEX 0E KEY C1 9E A8 C0 82 12 B9 87 // ABSAT<P><BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 mei 2000 Geplaatst: 29 mei 2000 Daar word ik nou zo moe van....PROVIDER CODE!<BR>Koekenbakker!<BR>De channel-codes had ik ook reeds op ongeveer 80 plaatsen op het net waargenomen.<BR>Maar om daar iets mee te kunnen hebben we een PROVIDER CODE nodig! Je kunt die channel-codes niet zo maar ergens neer zetten!
Gast Geplaatst: 29 mei 2000 Geplaatst: 29 mei 2000 Ik ben volgens jou koekenbakker zoek het nu maar zelf uit.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 29 May 2000).]
Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Wat is er dan wel mis met koekenbakkers??? Mijn vader heeft zijn leven lang in een banketbakkerij gewerkt!<BR>En de groeten aan Mamma Lou...
Gast Geplaatst: 1 juni 2000 Geplaatst: 1 juni 2000 Jos en Pipo houden van elkaar!!!<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 juni 2000 Geplaatst: 1 juni 2000 Ha ha ha als ge dat maar weet ik zal hem eens goed binnen draaien .<BR>Groetjes.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten