Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe waar is het dat Canal Digitaal het Seca systeem al weer zat is? <P>Ik ben pas begonnen aan mijn sat-avontuur en had in eerste instantie een Irdeto doos gekocht, maar kwam er al snel achter dat ik beter een Seca kon nemen omdat dat meer mogelijkheden heeft en omdat Canal Digitaal in de toekomst alleen voor dit systeem zou kiezen (heb ik gehoord). Hoe waar is dan met het gerucht dat Canal Digitaal Seca alweer zat is?<P>Ik wil voorlopig toch wel even plezier hebben van mijn investering.<P>------------------<BR>FS

Geplaatst:

Ze kunne het wel zat zijn maar ff overschakelen naar een ander systeem zal ze niet in de koude kleren gaan zitten met zoveel betalende abonnee's in frankrijk en andere landen , die werken ook met een seca doos , dus dit bericht kun je ook naar het rijk der fabelen sturen.<BR>Wat betreft de irdeto doos , het hangt er van af wat je hebt gekocht maar één ding is zeker; met een mediaguard kun je helemaal niets , daar kun je alleen maar naar kijken.<P>------------------<BR>Edited by Tech email to: hobbybob@gmx.net

Geplaatst:

Wat bedoel je met 'naar een mediaguard kan je alleen maar naar kijken'? Dat is de bedoeling toch ook? Wat is dan volgens jou het verschil en de mogelijkheden tussen Irdeto en Seca?<P>------------------<BR>MediaFreak

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.