Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1 juni 2000 - OC key: 4C CC FB D8 F7 6A 94 E1<BR>Verassingkje van Canal+ NL!

Geplaatst:

Jos, bedankt voor de key.<BR>Maar eigenlijk had je verrassinkje moeten schrijven, dus zonder g. Niet getreurd: ABN is lastig...Volgende keer beter!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

dit was geen ABN maar ZAANS . ;-)<P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Zaans op z'n Chinees zeker?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nee, eigenlijk is het een ver - assinkje, van Canal Pleus, zo als ze bij ons zeggen, nietwaar Djazzie?

Geplaatst:

Bij ons? Dus toch een Zaankantonnees!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nee hoor; iedereen z'n dialect!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Daarvan akte ( of was het aktie ) smile.gif<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Geplaatst:

Volgens een Duits board de Keys voor de maand juli!?<P>Hier die ersten Keys für Juli<P>CHANNEL C*N*L+ FRANCE<BR>IDENT 00 03<BR>INDEX 0D KEY <P><BR>CHANNEL C*N*L SATELLITE<BR>IDENT 00 04<BR>INDEX 0D KEY <P>IDENT 00 0C <BR>CSE & TAQUILA<BR>INDEX 0C KEY <P>IDENT 00 0F<BR>AB SAT ON CINESTAR<BR>INDEX 0D KEY <P>IDENT 00 09 <BR>CHANNEL NUMERIC (cable)<BR>INDEX 0D KEY <P>IDENT 00 10 <BR>D+<BR>INDEX 0D KEY <P>IDENT 00 11 <BR>CALCIO+<BR>INDEX 0D KEY <P>IDENT 00 14<BR>CHANNEL + VLAANDEREN (cable)<BR>INDEX 0D KEY <P>IDENT 00 19<BR>CHANNEL DIGITAL NL<BR>INDEX KEY <P>IDENT 00 1B<BR>ON DIGITAL (cable) <BR>INDEX 0D KEY <P>IDENT 00 1D<BR>CYFRA+ POLSKA<BR>INDEX 0D KEY <P>IDENT 00 25 <BR>ABSAT ON HOTBIRD<BR>INDEX 0D KEY <P>Hopen dat deze werken!<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Mike The Bike (edited 05 June 2000).]

Geplaatst:

Dit heb ik bewust gedaan, omdat ik er sterk aan twijfel dat deze keys ook de juiste zijn.<BR>Ik heb ze geprogd, daarna vielen een aantal zenders spontaan uit.<BR>Op dit moment ben ik aan 't bezien of er geen juni keys tussen zitten. <BR>Zodra ik ze heb laat ik ff wat weten!<P>sorry voor 't ongemak!<P>Grtz Mike<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hahahah zeg viend ge kent er echt niks van dit zijn echt geen ky's <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Waarom toch zo een drukte over juli keys? Het is pas 6 juni! Bovendien staan ze er al lang, bij Freeseca...

Geplaatst:

Hallo Jos,<P>Heb jij voor mij de URL van freeseca. Ik kan hem niet vinden.<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.