Gast Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 is het mogelijk om EN een HDD in je Dreambox te gebruiken EN een gemounte partitie op je PC? ik had nl gisteren een mount gemaakt naar mijn e partitie. dat werkte perfect. alleen vanaf dat moment zag mijn DB mijn ingebouwde HDD in de DB niet meer.
rai Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 Ja, een subdir op de hdd aanmaken en die dan mounten naar je PC.
Gast Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 oh hemel - dat wordt weer even nadenken. nou ja, we gaan ons best doen. thx.
Gast Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 kan iemand ff een hint geven .... ben een leek op linux gebied. dank!
Romeo_ Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 harddisk van de dreambox is al gemount op je dreambox rest : iets van je PC mounten --> NFS --> als mountpoint een (leeg) directory op je dreambox aangeven. is het windows -> zoek ff op de forum - niet alle nfs-servers voor windows werken even goed voor iedereen - kwestie van uitproberen. is het linux -> NFS is meestal al aanwezig voor beide manieren is al meerdere malen op de forum behandeld. Kom je ergens niet uit.. schrijf maar hiero The Source is Out There....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen