Gast Geplaatst: 16 juni 2000 Geplaatst: 16 juni 2000 Als je alleen de keys van Canal Sat Espana op een kaartje zet, kan je alle zenders uit dat pakket ontvangen, behalve Eurosport. Die werkt alleen als je ook de keys van Canal Digitaal NL op het zelfde kaartje zet.<BR>Zo zijn er nog veel meer van dit soort "shared keys".<BR>Tot voor kort kon ik 3 zenders van Absat op de Hotbird niet ontvangen (Cine Palace, Romance, Polar). Nu heb ik de Cinestar keys op mijn kaartje en zie, daar zijn ze dan.<BR>Ik heb sterk de indruk, dat er nog veel meer van die verstopte grapjes/shared keys zijn.<BR>Wie weet er het fijne van?
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Kun je zeggen waar je deze key`s moet plaatsen in de file kan het daarom ook zijn dat MTV niet werkt.<P>------------------<BR>
Menno Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Hoi,<P>Volgens mij werkt het viacom pakket met MTV en VH1 met de C**** + NL keys.<BR>Nou is het wel zo dat er een paar seca .hex files de ronde doen die wat problemen hebben met de MTV's<BR>Probeer eens een andere hex voor seca.<P>Groetjes,<BR>Menno<P> Vu Duo 4K S+C
Aanbevolen berichten