Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Ik weet niet of het iets te maken heeft met het feit dat ik een enorm ingewikkelde breedbeeld TV aan het installeren ben, maar in ieder geval doet bij mij Canal + helemaal niets meer. Mogelijk zijn de keys veranderd. Kan iemand dit bevestigen ?
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Inderdaad ik moet dit bericht bevestigen <BR>en het is deze keer niet alleen canal+<BR>ook canalsat france Palco Italy en kiosk.<BR>Bijna alles is verdwenen ook D+en Teq <BR>Even afwachten de keys die nu normaal moeten werken doen het ook al niet rustig afwachten is de boodschap.<BR>Groetjes.<P>------------------<BR>
Menno Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Als alles goed is is hier de FIX ?!? <BR> <A HREF="http://inferno.metropoli2000.co.uk/Misc/-CARONTE-SECA-FIXED.zip" TARGET=_blank>http://inferno.metropoli2000.co.uk/Misc/-CARONTE-SECA-FIXED.zip</A> <P>Ben wel reuze benieuwd wat er precies is gebeurd..<BR><p>[This message has been edited by Menno (edited 17 June 2000).] Vu Duo 4K S+C
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Hallo,<P>Heb deze file's geprobeerd met mijn dl20 erin te zetten maar steeds error.<BR>Heb dit nog niet meegemaakt.<BR>Hoe komt dat?<P>Groeten Toon<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Ik probeer de mainhex er in te programmeren,<BR>met de vp2 en dl20.<BR>Maar helaas geen resultaat.<BR>Hij stop bij 0025.<P>Wat doe ik verkeerd?<P><BR>Groetjes hobbybob <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Ik heb eerst via mijn originele hexfile (aston.hex) voor de PIC met de Phoenix eeprom.bin in de eeprom geladen en met een JDM programmer daarna main.hex in de PIC. Ik neem aan dat dat de bedoeling is.<P>Ging allemaal goed, maar ik heb geen beeld ook niet op ABSat wat het nog steeds doet.<P>Ik heb ook de binfile bekeken met Crea_WC, maar ik kan er niets van zien, laat staan zien of de keys goed zijn.<P>Of ik doe iets niet goed, of het werkt echt niet.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Cluyveduycker:<BR><B>Ik heb eerst via mijn originele hexfile (aston.hex) voor de PIC met de Phoenix eeprom.bin in de eeprom geladen en met een JDM programmer daarna main.hex in de PIC. Ik neem aan dat dat de bedoeling is.<P>Ging allemaal goed, maar ik heb geen beeld ook niet op ABSat wat het nog steeds doet.<P>*******************************************<BR>Hi, heb er ook ff naar gekeken en het viel op dat het main.hex bestand geen instructies bevat, maar alleen getallen.<P>Het eeprom.bin bestand bevat geen keys en providers.<P>M.i. kunnen we hier nix mee.<P>Groetjes.<P>Ik heb ook de binfile bekeken met Crea_WC, maar ik kan er niets van zien, laat staan zien of de keys goed zijn.<P>Of ik doe iets niet goed, of het werkt echt niet.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR><P>Be cool
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Hoi mede schotelbezitters,<P>ik heb eens een beetje gerommeld met de hex en de bin files.<BR>maar er zijn geen een hexen en binnen die me beeld geven.<BR>Kaart word gewoon gezien, hij geeft mooi de zender aan.<BR>Maar dan doet hij niets meer.<BR>De orginele kaart draait wel.<BR>Dus als ze de key,s verwisseld hebben, was de kaart ook zwart geweest.<BR>Want toen ik kaart erin stopte, had ik gelijk beeld.<BR>Of is die update van de kaart zo snel?<BR>Volgens mij worden wij gewoon bij de neus genomen.<P>Of moeten we de datum in de bin file aanpassen?<P> Groetjes hobbybob <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten