Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een Xtreme decoder. Vorige week heb ik een tri-satellite geplaatst op de Astra2/Astra1/Hotbird en en losse 60cm schotel op de Sirius. Nu ben ik voor mijn Xtreme op zoek naar kanalenlijsten. Ik vind alleen maar kanalenlijsten voor de combinatie Astra1/Hotbird. Weet iemand waar ik kan vinden voor bijv. de Sirius (en Astra2)?!

Mvg,

Marcel

NB. Zijn alle BBC zenders al fta op de Astra2... ik zie nu (na laten zoeken naar zenders) alleen maar BBC ONE...

Geplaatst:

Die lijst had ik inderdaad ook gevonden... in ieder geval bedankt daarvoor! Maar weet jij of ik die nog moet (of kan) bewerken voordat ik hem upload in mijn decoder? Ik heb nu al kanalenlijsten voor Astra1 en Hotbird in mijn decoder staan. Hoe bewerk ik zo'n lijst voordat ik hem upload. Of kan ik dat bewerken vanuit mijn decoder doen? Ik heb de Xtreme nog niet zo lang en heb nog géén software aanpassingen gedaan. Ik heb wel alle hardware ervoor...

Alvast bedankt,

Marcel

Geplaatst:

@highwood,

Voor het bewerken / uploaden / downloaden kan je de

channleditor gebruiken. Werk ik mee, gaat goed ).

De sats die je niet wil hebben, kan je gewoon deleten

in de editor.

Wat je ook kan doen is de lijst die in je ontvanger staat, eerst downloaden naar je pc, en die met channeleditor bewerken. Hierin kan je dan nieuwe sats toevoegen.

Gr. Jan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen