Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja leuk die nieuwe files maar hoe zet je die erin<P>Ik heb al main.hex en eeprom.bin geprogged maar geen beeld!?<P>wat zijn die e2p files?<P>Graag response<P>------------------<BR>

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Sorry but they don't work<P>Nice try next time better..<P>

Geplaatst:

Hallo <P>Ik heb iets interessants gevonden op een andere site :<BR>it's normal that you can't watch seca channels today with a basic piccard.<BR>The reason is simple.<P>Today the date (17 june 2000) is coded 14 D1 in Little endian.<P>Piccard use D1 as separator for instruction 3C.<BR>In others simple words, your card will work at midnight<P>Het leuke is dat we niet lang hoeven te wachten voor dat we het weten of het waar is.<P>So stay cool and be patient.<P>bob99<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Eén korte vraag.<P>Als dat zo was zou ABSat het ook niet doen, en die kon ik 5 minuten geleden nog wel zien met mijn pic-kaart.<P>Op mijn officiele Seca kaart geen beeld, dus gescrambled.<P>We zien het wel middernacht.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Alle werkende emulatoren zoals Voyager en Decrypt werken dus ook niet meer op Seca...

Geplaatst:

aan het uitvallen afgelopen nacht te zien ga ik er vanuit dat het inderdaad dat het verhaaltje klopt ik wacht braaf af op wat er komen gaat.de kanalen vielen vreemd uit zowat om en om en later alleen nog 1+ kan en absat xxl.ben er ook al achter dat de user name die ik gebruik ook al bestaat ,dus dat ook maar even aanpassen.het lag dus niet aan de ontvanger ,het raam kan weer dicht lol.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

HAHAHA ik lees al heel de dag dit forum al die verhalen over werken op midernacht en zo allemaal bulschit .<BR>Mijn kaartje werkt toch nu.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

bullshit of niet zolang er geen hex/bin main is zodat ik het op mijn nokia 9302s kan proberen wordt het voor mij gewoon afwachten of heb ik een bril nodig???? <P>------------------<BR>

Geplaatst:

bullshit of niet zolang er geen hex/bin main is zodat ik het op mijn nokia 9302s kan proberen wordt het voor mij gewoon afwachten of heb ik een bril nodig???? <P>------------------<BR>

Geplaatst:

ja sorry ik had het ff eerst moeten testen dan op de msg board zetten ik krijg het ook niet voor elkaar sorry ;(<BR> <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Zo pipo, bull*** of niet,we zijn de 18 juni en nou werken de kaarten weer.Zonder eenige software of de data te veranderen.<P>quick judgements and words like Bull*** won't make you any bigger.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

1) Het lijkt me nuttig als iemand (die daar goed in is!) een evaluatie maakt van het gebeurde. Ik denk, dat we daar veel van kunnen leren voor de toekomst.<BR>2) Bij mij ontbreken nog steeds een aantal zenders: 1 van de 2 Cyfra+ transponders (die met Eurosport), 1 zender in het Franse Canal+, en 2 zenders in het Spaanse Canal+. Is dat bij iedereen zo?<BR>3) Ik zou het prettig vinden, als er op het Nederlands-talige gedeelte van Sat4All uitsluitend Nederlands gesproken wordt. Dus geen "Bullshit", maar "Stierenstrond". Ik vind, dat de Nederlanders al meer dan genoeg slechte eigenschappen van de Amerikanen hebben overgenomen.

Geplaatst:

klopt inderdaad jos ik mis er ook een paar,ben benieuwd wanneer er een betrouwbare main hex beschikbaar komt voor weer een totaal pakket. 1 ding is for sure hahahaha de hele site (en nog een paar)stond op zijn kop.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Zeg Jos ge bent oud aan't worden een Engels <BR>woordje en je gaat weer eens piekeren .<BR>Heb je niks anders te doen ??.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.