Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

is mijn Originally seca kaart ook uit te lezen en kan ik er een hex/bin van maken omdat het hele pakket het doet zonder abonnement als het lukt deel ik het graag help!!!!!!!!!<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nee, volgens mij is het niet mogelijk om je originele kaart uit te lezen. Ik heb dit ook geprobeert maar dat lukte niet. Als dit echt zo makkelijk was dan was het zoeken naar werkende keys helemaal niet zo moeilijk meer.<P>------------------<BR>MediaFreak

Geplaatst:

hoezo niet mogelijk....<BR>heb je de goede kaart (met bug)<BR>is er vast wel iets mee te doen.<BR>ga eens de france forums af en lees.<BR>en vertaal . <A HREF="http://translator.go.com/" TARGET=_blank>http://translator.go.com/</A> <P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Zeg Joske wat betreft de evaluatie van het gebeuren .<BR>Bij mij werkt alles en bij u niet hoe zou dat nu toch komen???.<BR>Je had mischien beter niet zo koppig geweest en mijn files van afgelope zaterdag er afgehaald dan had je nu ook naar Taquilla XX<BR>kunnen kijken en met u pieteke kunnen spelen.<BR>En dit is wel (Nederlands) en geen ENGELS.<BR>KOEKENBOER!!!!!!.<BR>Groeten.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 19 June 2000).]

Geplaatst:

zeg PipO josje had al weer beeld voordat jij je bed uitkwam. ik ook trouwens.<BR>:-)<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

ha ha ha ha,<P>zeg pipo en jos wanneer gaan jullie nu eindelijk trouwen?<P>maar nu genoeg gelachen bij mij werkt ook alles maar ja ik heb de files van pipo wel geladen en alles werkt wel inderdaad.<P>ps: ik hoop dat het trouwen nog lang duurd want ik heb hier al goed gelachen. zoals waarschijnlijk vele onder ons.<BR>groetjes.<P>zeg jos ik heb fouten laten staan zoek ze maar.<BR>------------------<BR>Groeten cyberbob.<p>[This message has been edited by cyberbob (edited 19 June 2000).]

Geplaatst:

Hallo djazzie<P>Over welke franse forums hebt je het ?<P>Merci d'avance de me répondre.<P>ja, ja ik weet nou dat het alleen maar NL is hier 8-)<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bedankt !<P>Heel interessant en ook veel makelijker te lezen dan nederlands.<P>Take care<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Vannacht alle seca kanalen foetsie. DE nieuwe codes van juli werkten niet. Op dit moment doet alleen het spaanse pakket het niet. De rest werkt weer op de codes van juni. <BR>Heeft er al iemand de nieuwe codes gevonden??<BR>(Ik heb een mikronik ontvanger, het schijn dat op de nokia taquila wel nog werkt)<P>Marcel<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Denk dat bij jou eurosport op dit moment ook niet werkt. Ik gebruik een MIKRONIK MET GEINTREGEERDE SECA MODULE (DUS GEEN ASTON) deze geeft problemen met de spaanse kanalen. Wie kan mij daarbij helpen??<P>Maar nogmaals, volgens mij werkt bij niemand eurosport meer<P>marcel

Geplaatst:

Ook hier het spaanse pakket volledig op zwart incl. eurosport. frown.gif <P>------------------<BR>

Geplaatst:

he jongens ik begrijp dit niet op het ogenblik dat ik dit post werkt bij mij alles behalve Eurosp nl maar dat werkt dan ook weer niet met een originele kaart .<BR>Maar het Spaanse pakket werkt en het Franse ook.<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 29 June 2000).]

Geplaatst:

En waarom doet alles het dan nog bij mij..<BR>Ook eurosport NL doet het nog hoor...<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.