Ga naar inhoud

en er is weer beeld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Yep even sleutelen en heb weer beeld op de aston en piccard :-)<BR> <A HREF="http://www.djazzy.com" TARGET=_blank>www.djazzy.com</A> (aston7prov.zip) in seca / wafer<P>is nog niet klaar valt vast nog wat bij tezetten .<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

ik heb je file geprobeert maar geen beeld.<BR>op mijn humax.<BR>als je een werkende file hebt meldt je dan<BR>nog eens.<P>B.V.D<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hij werkt zet niet zomaar een file op het net<BR>hex en bin moeten bij elkaar. niet combineren<BR>met andere files. <BR>wel even de receiver op aan en uit. als je de kaart erin gestopt hebt. en hij is ALLEEN<BR>VOOR DE ASTON CAM.<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Nou als de DJAZZIE.HEX erin zit dan krijg ik met Piccard 2.1 voor geen meter de DJAZZIE.BIN erin 0% met de melding Error reading Data, als ik echter eerst de ASTON.HEX erin zet en daarna de DJAZZIE.BIN dan krijg ik de file er wel in maar werkt er geen enkele zender...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

zet er nu dan eens de djazzie. hex weer op<BR>als de bin erin zit.<P>gebruik je de aston.hex gewoon als loader. <BR>net zo als bij een irdeto kaart<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

welke tuner gebruik jij dan.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

humax wat anders.. aston cam 1.00<P>gr djazzy <P>staat al een ander file ook de ftp<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Yep op een of andere manier zal de .bin er toch in moeten en met JOU hex file lukt dat voor geen meter.

Geplaatst:

bedankt de file werkt wel eerst humax hex gebruikt en daarna djazzie he.<P>bedankt djazzie maar wat heb je verandert aan de file.<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Grote Klasse Djazzie,<P>Heb weer beeld met Nokia9800 en Aston 1.03<BR>Geprogd met DL20 en 24c13.exe en phoenix progger met winphoenix.<BR>Alleen de MTV kanalen vallen na een minuut weer weg net als met de eerste seca hex files en de C**** + FR kanalen willen nog niet.<BR>De rest uit het zelfde pakket is geen probleem.<BR>Maar zoals je al zei....Its a Start. wink.gif<BR>BTW wat doet anna17.zip ?<P>Ben wel benieuwd wat nou eigenlijk het probleem was ? Superencryption ? Dateproblem ?<P>Groetjes Menno.<P>ps, Enig idee wat de nieuwe file van nine doorsat is ?<BR>zelfde oplossing ?<BR><p>[This message has been edited by Menno (edited 17 June 2000).]

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

Zeg en waarom werkt die rommel niet met een strong SRT 8000 Seca????<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Djazzy files werken inderdaad goed maar de algemene verwachting is dat de meeste pickaartjes vanavond of uiterlijk vannacht het alweer doen. Het heeft te maken met de datum van vandaag. Deze heeft in programmeertaal eenzelfde onderdeel als piccard gebruikt om een pickaartje te programmeren.<P>Satwatcher.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

satwatcher,als ik het dan goed begrijp werkt voyager ook als een pickaart want deze werkt nu ook niet ,of hebben we toch te maken met een ECM ? gr joost

Geplaatst:

Ja hoor het werkt weer als een trein,nouja alleen de mtv en aanhang blijft weer hangen maar de rest loopt weer als een speer en dat in een Echostar.Ben weer een heel klein beetje blij en de maker natuurlijk bedankt.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

als je toch naar het Viacom pakket wil kijken kan je de file eens uitproberen die op onze site staat... deze werkt voor 100% smile.gifsmile.gifsmile.gif<P>[ik mag het URL jammer genoeg niet posten omdat er een commerciële ad. op de site van SatHoppers staat]<P>------------------<BR>ons URL mag hier jammer genoeg niet meer staan frown

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.