Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeerde met mijn AD3000 + Aston + Pic C+horizons 9digitaal) op 13 Oost te kiezen maar ik kreeg een fout melding.<BR>Weet iemand of deze zender Seca gebruikt en of er iets bekends over de codes?<P>bvd<P>hanibal11

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie. Die site heb ik eerder gezien, er staan alleen de analoge gegevens van c+ horizons, en die zendt in nagravision.<BR>Het is mogelijk dat ze zijn in digitaal aan het testen?<BR>Ik heb van hun site begrepen dat het digitale bouquet is voor Afrika bestemd. Dus er is mogelijk sprake van een gerichte spot naar west-Afrika<P>Gr.

Geplaatst:

Zo Pipo, we zijn dus weer terug bij normaal. Na een eenmalige goede posting, gevolgd door het steken van talloze pluimen in je eigen achterste, geef je Hanibal een gigantisch stompzinnig antwoord, zoals we dat natuurlijk ook altijd van je gewend waren.<BR>Natuurlijk zend Canal+ Horizons gecodeerd in seca op de Hotbird! Enkele weken geleden was er iemand op het Franse board (Seca4All), die zowel provider ident als keys voor Canal+ Horizons had gevonden, maar het werkte niet. Waarom niet?<BR>Wel, in verband hiermee verwijs ik naar mijn posting van vorige week over het belang van zg. shared keys. Zoals wij natuurlijk allemaal weten, werkt Eurosport Spanje niet zonder de aanwezigheid van de Nederlandse keys op de card. Iets dergelijks is er ook met Canal+ Horizons aan de hand.<BR>Er zijn drie mogelijkheden:<BR>1) Canal+ Hor. is gekoppeld aan een key van een andere provider, die niet op de card staat, bijv. Canal+ Vlaanderen.<BR>2) Canal+ Hor. moet samen met de keys van een andere provider ingevoerd worden als 1 provider.<BR>3) Canal+ Hor. verdraagt de aanwezigheid van een bepaalde andere provider op de card niet.<P>Even puzzelen dus...

Geplaatst:

Hi Jos<P>Hmmm, "a lot of stuff to think about!" I ga in de franse site even neuzen.<P>Bedankt allemal<BR>

Geplaatst:

zeg jos,<BR>uw 54 postings heb je zeker bij elkaar gehaald door altijd overal kritiek op te leveren, mischien ben jij wel een leraar nederlands of zo, het doel is toch dat we elkaar begrijpen of moet jij nu steeds de puntjes op de i zetten. Het is toch een hobby voor iedereen of toch voor de meeste van ons. en als je nog eens een verwijzing maakt naar ergens op dit board kan je mischien beter een url vermelden of zo dit is voor iedereen toch gemakkelijker. we leven toch in de 20ste eeuw "de eeuw van de communicatie" .<BR>ik sluit nog af met te vermelden "jos de fouten zijn weer voor U"<BR><P>------------------<BR>Groeten cyberbob.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.