Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Hier een leuke link voor je weet wel!!!!!!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 war is de link aub ?<P><BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by pipo:<BR><B>Hier een leuke link voor je weet wel!!!!!!<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 ja die pipo is een echte clown hahahahaha<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Wat ik een clouwn ???<BR>Ga maar eens kijken <A HREF="http://www.angelfire.com/tv/satworks/" TARGET=_blank>http://www.angelfire.com/tv/satworks/</A> <P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 17 June 2000).]
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 dat is beter pipo thanks<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Nee, die Pipo is zo gek nog niet.<P>Werkt perfect, klasse Pipo !<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Bulschit is met dubbel L en zonder C. <BR>Bullshit dus, maar je oplossing is prima!! Ook al is het na 00 uur.<P>Grtz Mike The Bike<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 hallo pipo,<P>zeg dit is echt een bangelijke link, en zoals ik heb kunnen merken kon jij vandaag wel kijken en vele onder ons niet.<BR>maar toch tof dat je dit wil delen met ons ik heb uw link ondertussen getest en het werkt echt bangelijk, zelfs na 24.00h.<BR>al goed dat er nog mensen zijn als jij die het echt goed meend<BR>" een clown met een groot hart".<BR>we weten dus waar we de volgende keer moeten zijn.<BR>groetjes<p>[This message has been edited by cyberbob (edited 18 June 2000).]
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Hai boys, is het nodig om de 16f84 ook te programmeren? Deze heb ik nu geprogrammeerd met de aston.hex en als ik de satpage.bin laadt nog steeds geen beeld, en zo ja welke hex, de seca17 of de serial?<BR>Graoetjes Awsom<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 en zoals al gezegd in een paar topics zijn bijna alle zwarte beelden weer weg ,nog een kwestie van tijd en alles werkt weer.ik ben de hele avond in de weer geweest met downloaden en programmeren .maar mijn nokia luste niets van dit alles dus maar weer de oude hex/bin geladen en tussen 24:00 en 01:30 is er al weer heel wat terug.kan ik weer rustig slapen gaaaaap <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 seca17 is de juiste en de serial.hex file is normaal de eerste file die je in de kaart moet laden bij mij toch.<BR>Groetjes en hopelijk werkt het .<P><BR>------------------<P><BR>[This message has been edited by pipo (edited 18 June 2000).]<p>[This message has been edited by pipo (edited 18 June 2000).]
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 Hoi Pipo<P>ik mis hier zeker wat...<P>waarvoor is je secajun.zip bedoelt?<BR>Alle seca zenders lopen weer automatisch open na 17/6 (zijn dus al weer open). Is jouw file niet overbodig?<P>2old<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 Ha ha nu pas wakker geworden als ge de postings had gelezen weet je wat er zoal gebeurde terwijl jij nog lag te ronken <BR>Groeten.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 alle postings gelezen. Snap niet wat je bedoelt...<P>- 17/6 viel (bijna) alles uit <BR>- Jij kwam met de boodschap dat jij nog beeld had<BR>- jij post enige files met een drama over "bullshit" en op een site die blijkbaar weer binnen 24u dicht gaat<BR>- ondertussen is het voor de rest van ons allemaal al (zonder jouw files) opgelosst.<BR>Dus nog de vraag: zijn jouw files toch niet (nu) overbodig?<BR>Wil gewoon weten namelijk wat ze anders doen dan een niet meer bestaande datum probleem oplossen. <P>2old<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 Die file van Pipo is vanaf nu inderdaad in zoverre overbodig dat alles weer normaal werkt. De file van Pipo blijft ook gewoon normaal werken dus terug proggen hoeft niet direct alleen is de datestamo in de file van Pipo zodanig verandet dat men met deze file ook op 17/6 de hele dag had kunnen kijken.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten