Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 Pipo, <BR>Natuurlijk wist ik dat je de datum probleem had opgelosst om de hele 17/juni te kunnen kijken (slim, trouwens)<P>Maar je deed er zodanig cryptisch en mysterieus over dat ik dacht dat je d'r ook iets anders had ingebouwd.<P>Ah well<BR>2old<P><BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 Pipo, laat je a.u.b. niet opjutten. Ik en vele andere waren met jou file HARTSTIKKE blij. Ga daar maar vanuit.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 Wat dachten jullie dat ik zou zorgen dat het niet zou werken?.<BR>Kijk mijn bedoeling was gewoon om de mensen te helpen.<BR>En niet om de mensen te kloten.<BR>Ik ben ook maar een knoeier zoals de vele anderen maar het is mijn hobby en daar hou ik van tot in mijn kist .<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 Met dat ("knoeien ") van jou waren wij HARTSTIKKE blij, enne die KIST zet die nog maar even opzij want we hebben je nog hard zat nodig. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 Pipo, je hebt gewoon goed werk gedaan. Maar in een forum wil iedereen wel eens wat te zeuren hebben. Niets van aantrekken. Trouwens de file van Dazzy was ook prima. Wat hebben we dan te klagen?<BR> Tenzij.... ik lees dat bijna iedereen vor de hobby kijkt, en dan maar heel weinig.En meestal ook nog een C+ abo heeft. Gezien de opschudding van de 17e juni zou je haast.....<BR>, nee ik durf dit niet te veronderstellen.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 Echt een hele sterke van je Benbem.... De meeste zijn op 17/6/00 op een harde manier door de mand gevallen zeg... Een dag niet Seca kijken en je moet de reacties eens allemaal zien terwijl er maar weinig hobbyisten direkt op zoek gingen naar een oplossing van het probleem en waarschijnlijk er meer moeite mee hadden 24 uur verstoken te moeten zijn van Taquilla XX.....<P>Echt lachen allemaal zeg.....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 Ha eindelijk iemand die het weet waarom <BR>ik dit allemaal deed .<BR>Maar ja je hebt altijd mensen die nooit tevreden zijn .<BR>In het vervolg zoeken jullie het maar zelf uit .<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 19 juni 2000 Geplaatst: 19 juni 2000 Originally posted by Satwatcher:<BR>Echt een hele sterke van je Benbem.... De meeste zijn op 17/6/00 op een harde manier door de mand gevallen zeg... Een dag niet Seca kijken en je moet de reacties eens allemaal zien terwijl er maar weinig hobbyisten direkt op zoek gingen naar een oplossing van het probleem en waarschijnlijk er meer moeite mee hadden 24 uur verstoken te moeten zijn van Taquilla XX.....<P><BR>Ik denk niet dat de echte die-hards zich verlaten op de seca keys van Internet. Dat is een grote gok, morgen kan het gedaan zijn.. Althans, voor een dag of wat - . <P>
Gast Geplaatst: 19 juni 2000 Geplaatst: 19 juni 2000 A ja verwonder mij dan ik moet hier eens goed mee lachen HAHAHAHAHA.<BR>Amai ik moet nu stoppen mijn buik doet<BR>pijn van't lachen .<BR>Zeg Jos haal hier ook de fout eens uit .<BR>Groeten.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten