Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

24c16, JDM programer, bin of hex in laden ?<BR>moet ik in de kleine ic een bin of een hex file inladen ?<P>moet ik voor seca de groote ic ook programeren aub ?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

in de 24c16 moet je de bin file laden<BR>en in de 16f84 moet je de hex laden<BR>en ja deze moet je ook programmeren<BR>zie ook beginners groep<P>------------------<BR>

Geplaatst:

moet dit steeds gebeuren door afname van de ic's van de kaar naar de programer of is er een betere manier ?<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik denk dat als je een cardreader op je programmer hebt zitten je waarschijnlijk de Pic ic 16f84 wel in de kaart kunt proggen maar de eeprom zal niet lukken en moet dus van de kaart af en in je programmer<P>GR,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

Soms heet ook de file voor de eeprom .HEX<P>Ik geprobeerd de 24c16 met zo file te programeeren maar ic-prog "freezed".<BR>Toen heb ik die file hernoemd in .BIN en toen hat ik geen probleem. Klein foutje in ic-prog.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

He ben jij een tovenaar of ??.<BR>Als ik een 24c16 file zou hernoemen in bin werkt dat bij mij toch niet maar ja blijf maar knoeien.<BR>Ik ben ook maar een knoeier maar mijne knoeiboel werkt wel geen probleem.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Lees eerst eens de diverse forums door.<BR>Daarin staat ecxact omschreven welke file je moet gebruiken om de 24c16 te proggen en hoe alles in z'n werk gaat.<BR>Eerst dus de loader.hex of yoakim.hex of weet ik veel wat voor naam er allemaal aan gegeven wordt daarna de seca.bin (of weet ik wat voor naam) file naar de 24c16. Dit is zeker geen hernoemde binary file.<BR>Daarna de definitieve hex versie in de 16c84 en.......... kijken maar.<BR><P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

He cyberbob zeer goed van jou nu niet dat ik dat nog niet wist maar voor de berginners te helpen .<BR>Gewoon prachtig<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.