NEO_X Geplaatst: 22 juli 2003 Geplaatst: 22 juli 2003 hallo ik zie vanalles voorby komen over de emu versie nu is mijn vraag zitten er al de keys in de firmware en als de keys er niet in zitten hoe krijg ik ze dan er in ik gebruik een oslink op een 6072 by voorbaat dank voor alle geboden hulp groetjes uit het zonnige brabant NEO_X het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 22 juli 2003 Geplaatst: 22 juli 2003 @NEO_X Volgens mij heeft Euromuius dit al een keer uitgelegd. Maar bij deze uitlezen van keys: -Start downloader op. -Selecteer File in de menubalk. -Klik op EMU -Klik op Kanalenlijst. -Browse naar de firmware-file ens electeer deze, bijv.: DSX6072EMU34_Zibi_8_NL.bin -Klik op blokje (5 in voorbeeld) EMU -Klik op read keys from EMU Nu kun je de keys controleren welke in de firmware zitten. groeten, toro
NEO_X Geplaatst: 23 juli 2003 Auteur Geplaatst: 23 juli 2003 ik zal eens gaan testen bedankt en hoe krijg ik er nieuwe keys in dan het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen