Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hmmmm, dat demonteren van die IC's is een beetje rommelig. Haal gewoon een "VP2 Combi Interface/Programmer Phoenix,Smartmouse en Pic" programmer in huis en laat het prutsen aan anderen over.<P>Info op: <A HREF="http://www.willem.org/nhard.htm" TARGET=_blank>http://www.willem.org/nhard.htm</A> <P>Let op!! Dat is wel een semi-comercieele site dus als je daar bezwaar tegen hebt, niet klikken op deze link!<BR><P>------------------<BR>*I didn't export a ball*

Geplaatst:

Dus wat ik eigenlijk wilde zeggen, je hebt dan maar 1 programmer nodig.<P>Groeten.<P>------------------<BR>*I didn't export a ball*

Geplaatst:

he clone-schaap, mischien wel (clown schaap)<P>ik weet ook wel dat dit via 1 programmer kan maar daar vragen ze verschikkelijk veel geld voor op diverse sites. maar dit kan inderdaad zelf met hetzelfde icprog programma.<BR>wat betreft ic verwisselen, heb ik op mijn site er niet van gesproken, het is gewoon het kaartje wisselen van programmer.<BR>indien je mijn site eerts had gelezen had je dit geweten. in plaat van direkt kritiek te leveren over chips verwisselen.<BR>de melding van de ic op mijn site is er gewoon ter inlichting dat iedreen weet waar wat geladen moet worden.<BR>wat betreft deze posting is er aleen maar om de beginners op weg te helpen met het proggen van kaartjes.<BR>dus volgende keer als je commentaar heb lees dan eerts mijn page.<P>------------------<BR>Groeten cyberbob.

Geplaatst:

Zeg clown of shaap wat ge wild.<BR>Gij kunt al bij de Jos gaan wonen bij de start van dit topic staat duidelijk proggen zonder de ic's te verwisselen.<BR>Maar jij kan niet lezen of zo??.<BR>Of ben jij analfabeet ??.<BR>Zeg Jos de fouten zijn weer voor u .<BR>Oplossen maar dan krijg je waar extra pluimen <P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.