Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ikke denke datte jij de keys van Juli erin hebt geprogd! Die werken nu dus nog niet. De juni keys zonder problemen bij alle providers!<P>Mike The Bike<P>------------------<BR>

Geplaatst:

de key's van juni werken bij mij ook allen maar zette file UIT downloads erop en geen beeld stond alleen bij sorry K kanalen werken niet komt maandag nieuwe zou ik met dat file wel beeld moeten hebben??????<P>------------------<BR>

Geplaatst:

is er al iemand die een werkende bin file heeft alles wat er tot nu staat geeft bij mij geen beeld mischien doe ik iets fout?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Ben bang dat het probleem bij jouw ligt.<BR>Alles werkt prima.<BR>Check de download section eens wink.gif<P>Gr,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

Gauser, give me your e-mail, i have a good bin file Juli!!<BR>spinnen@hotmail.com

Geplaatst:

mark is het niet beter om ze hier op te zetten anders krijg je allemaal van die smeekbedes gr joost<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb ze naar dit board gestuurd met upload, zij hebben ze er alleenniet opgezet. Jammer!<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.