Gast Geplaatst: 23 juni 2000 Geplaatst: 23 juni 2000 Dag kenners.<BR>Flink wat maanden aan een stuk perfect via seca kijken, maar sinds half juni.....<BR>Zoals te lezen valt op dit board, was ik niet de enige in paniek:<BR>dus flink wat bin's proberen: niets helpt.<BR>Ik ben wel een stap verder gekomen: ACHTERUIT!<BR>Nu is de standaard dat mijn Eindhovense secatuner bij het gebruik van de-niet-originele-kaart de melding geeft: Steek smartcard in kaartlezer 1.<BR>Wat is hier aan de hand?<BR>Anyone?<P>Bvd,<BR>Micket.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juni 2000 Geplaatst: 23 juni 2000 Waarschijnlijk is je niet-originele kaart NIET in orde, programmeer de Hex file (16f84) er eens op nieuw op samen met de keys (bin-file).<BR>Laat anders ff weten wat voor een type tuner je bezit en evt. je e-mailadres<P>Mike The Bike<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 juni 2000 Geplaatst: 24 juni 2000 Maanden lang gratis kunnen kijken en dan nog namen gaan noemen ook omdat je zelf over onvoldoende kennis beschikt!<P>Micket na jouw belachelijke posting (die ik natuurlijk direct verwijderd heb), heb je het recht om hier op sat4all te posten verloren...<P>Met tegenzin weer een user gebanned... <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 24 June 2000).]
Aanbevolen berichten