Ga naar inhoud


DVR7000 met USB


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn AD3600IP is defect en ik moet mij een nieuwe reciever toedoen. Waarschijnlijk een DVR7000 omdat alle andere buiten mijn defecte geen ondersteuning van mij motor en magnetische polarizer hebben.

 

Nu heeft deze DVR7000 een Harddisk om digitaal Videos op te nemen. Kann ik deze Video over de USB Port downloaden op een Computer? Wie heeft hier ervaring. In wat voor format worden deze Video aangelegd? Als ik de USB Port aan een Computer aansluit zie ik dan den Harddisk van de DVR7000 als een externe drive an de computer?

 

Wie help mij verder?

 

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Gerard_Dirks . Nee dat gaat niet.

Wat ik begrepen heb is de usb alleen voor uploading van mp3 file's en foto's.

Dus niet voor films.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit laatste zou toch een motivatie zijn voor Hackers om deze USB interface te openen.

 

Dan zou het mogelijk zijn Film op te nemen en daarna een DVD op de Computer te maken.

 

Als ik toegang heb om MP3 en JPG te overspelen waar ligt dan het problem om .WAV of hoe die dan ook heten te downloaden. Warschijnlijk moeten hier slechts einige pparameter modifizeerd worden.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien rust hier een schone taak voor jou?

 

Ik heb zelf ook een 7000 en ben hier zeer tevreden over, maar de eerlijkheid gebied wel om te noemen dat manhattan ook een serie ontvangers heeft die jou speeltjes kan aan sturen.

Verder heb ik nog een satcruiser die dat ook kan, maar die is in europa slecht te krijgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...