Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is mij opgevallen (en trouwens mijn sat-keverancier ook waar ik maar eens ben gaan kijken) dat MTV (niet de Base en aanverwante varianten dus) niet meer te decoderen valt. Een andere transponder heb ik nog niet gevonden. Ik heb trouwens ook niets van een andere MTV transponder gehoord.<BR>Hebben anderen dit ook ?

Geplaatst:

Wie is toch in Godsnaam ********** ik dacht dat er eerder iets in het forum geschreven is betreffende die o zo irritante *********<BR>Ik word er in elk geval niet goed van <BR>zet dat iets in de trant van sat hoppers , of is dat verboden???????????????<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

Beste Tech,<P>Verboden is bijna niks op dit board maar het is een hobbyboard betrekkende satelliet ontvangst en decodering van satsignalen. Sommige onderwerpen...en dat heeft het verleden ons op dit board laten zien.... zijn telkenmalen...al dan niet terecht... aanleiding geweest tot lange discussies welke niet primair overeenkwamen met het doel waarvoor dit board het leven heeft mogen zien. Om de rust op het board te behouden en niet steeds maar weer terug te vallen op discussies welke al de revue gepasseerd zijn woorden bepaalde dingen inderdaad bij het intoetsenautomatich veranderd in *****. Wij hopen echter dat jullie hiervoor begrip hebben want wij allen zijn gebaat bij een goedlopend board welke alleen maar betrekking heeft op onze hobby en niet over de negatieve randverschijnselen ernaast.<P>Satwatcher<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 04 July 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.