Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij is Telepiu weggevallen , in irdeto en seca . De rest werkt nog perfect . heeft iedereen hier last van of doe ik iets verkeerd ??<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bij mij ook er staat iets italiaans : stiamo cambiando la configurazione dei canali per votre servicio future.....Dopo le oro 12 di mercoledi 5 lugio risintonizzate il votre recevitore. iets van opnieuw de kanalen geconfigureerd voor een nieuwe service in de toekomst en dan iets van tot of vanaf 12uur 5 juli (risintonizzate?) de ontvanger en dan op pagina 83 van de juli-gids staan de insructies voor alle modellen. <BR>KORTOM Mijn italiaans is niet zo goed mischien is er een italiaans sprekende op het board aanwezig voor meer uitleg.<BR><P>------------------<BR>genuis@tip.nl

Geplaatst:

bij mij ook de palco,s pleite.<BR>maar die andere zijn er nog[negro en zo]<BR>dus wie is wijs vandaag.<BR>remco<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb het probleem bij mij kunnen oplossen, ik heb de ontvanger op tv5 gezet waar ik een testbeeld van d+ kreeg en de ontvanger een network search laten doen nadat hij het volledige pakket nog eens gevonden had heb ik deze gesaved en deze kanalen doen het wel de oude lijst niet, maar echter alleen in seca niet in irdeto. In deze lijst zitten maar 16 palco's ( normaal 19 geloof ik ) en geen mediaset kanalen ( i1, c5 en r4 ) en er is 1 kanaal bijgekomen (Inter channel start in september) ( p1 milan channel noemt nu milan channel ) waarschijnlijk zijn ze van transponder ofzo veranderd . Wie weet er wat er gebeurd is en waar de verdwenen kanalen zijn . ( waarschijnlijk mis ik een frequentie )<P>Ook ondervind ik problemen met mijn humax als ik mijn irdeto pic en seca pic samen in het apparaat steek dan krijg ik geen beeld maar als ik mijn irdeto pic eruit haal dan is dit opgelost de irdeto pic alleen geeft geen beeld .<P><BR>nafets<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb het probleem op kunnen lossen dooor de ontvanger opnieuw te laten zoeken D+ heeft gewoon de kanalen opnieuw ingedeeld.<BR><P>------------------<BR>genuis@tip.nl

Geplaatst:

Heb het met mijn humax zo gedaan. Ga naar menu dan installation vervolgens service searching, manual search daarna ok en hij zal beginnen te zoeken, na het zoeken geeft hij de melding dat het netwerk reeds bestaat. Druk op ok en de kanalen zullen bijgevoegd worden aan de lijst met zenders, de oude moet je wel manueel verwijderen. <P>PS. zorg er wel voor dat de reciever op één van de telepui zenders staat VOOR je met de netwerksearch begint !!!! <P>exDumber<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Vreemd, ik heb nieuwere codes gebruikt en het werkte op de huidige kanalen. Ikke tevreden maar na een uurtje waren ze terug verdwenen. <BR>Zullen jullie suggestie eens opvolgen.<P><BR><P>------------------<BR>Satdigital

Geplaatst:

Yep gewoon de ontvanger hotbird eens laten her afscannen, en klaar.<P>Inderdaad 17-18&19 zijn er niet meer.<P>mvg SatGoofy<P><BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.