Gast Geplaatst: 23 juli 2003 Geplaatst: 23 juli 2003 ik kan namelijk de freq die lager liggen dan 11686 v niet pakken bij anderen doet hij het wel met mijn reciever alles wat hoger ligt dan de 11686 werkt perfect kan het toevallig aan het lnb liggen ik heb vandaag opnieuw de schotel uitgericht en dat mocht niet baten ook getest via de hotbird maar daar werken de lage freq ook niet
trust Geplaatst: 23 juli 2003 Geplaatst: 23 juli 2003 Het lijkt erop , dat de Lnb niet naar de "Lage band" wil schakelen . Heb je soms in het menu (Je vertelt niet welke ontvanger je hebt) de 22 KHz op "High" staan i.p.v. "Band" . Zo zou het in de Nokia hetzelfde effekt geven , wat jij nu beschrijft . Geef eens wat meer info , Welke ontvanger , vast/draaibaar ? enz. Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 24 juli 2003 Geplaatst: 24 juli 2003 nou ik heb een @sat reciever is hetzelfde als arnion met een 64cm schotel niet draaibaar ik heb alls geprobeerd om met de instellingen te spelen maar niks helpt grtz harry
trust Geplaatst: 24 juli 2003 Geplaatst: 24 juli 2003 Na nogmaals ( maar nu goed ) je eerste bericht te hebben gelezen , is er geen andere conclusie dan dat het aan jouw Lnb moet liggen . Als het n.l. aan de instellingen zou liggen , moest je hetzelfde probleem ook bij die anderen hebben . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
rudolfdebeer Geplaatst: 3 augustus 2003 Geplaatst: 3 augustus 2003 Heb jij een universal LNBF gekocht bij jouw @sat? Alle instellingen op de sat´s moeten op UNIV. LNB1, LNB spanning aan,0/12V op 0 V, 22 KHz op auto, toneburst op uit staan. Tevens controleren of op jouw sat´s ingesteld op de bijbehorende transponderlijsten ook daadwerkelijk lagere frequenties staan. opnieuw scannen na controle coax verbindingen. Kan zijn dat jij een eventuele aanwezige diseq switch verkeerd hebt aangesloten of de digitale ontvanger op een analoge doorlust of een totaal verkeerd type switch gebruikt. Een in ipv out. Indien geen resultaat dan is de LNBF kaduuk, dus omruilen. opletten wat je in de handen gedrukt kijkt. I recommend MTI. (prijs/kwaliteit) Groetjes, Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen