Gast Geplaatst: 8 juli 2000 Geplaatst: 8 juli 2000 Bijna alle gecodeerde kanalen vallen na +/- 30 minuten weg of na te snel zappen, ik heb al gelezen dat er meer mensen met dit probleem zijn, is er nu een oplossing of doe ik wat fout want dat kon ik niet uit die andere berichten opmaken.<P>Ik heb gebruikt, JDM Programmer en heb ICPROG 0.9 gebruikt om beide chips te programmeren. pioneer.hex file en de seca.bin(july van sat4all).<P>Aub help mij.<P>Dank<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 juli 2000 Geplaatst: 10 juli 2000 Toevallig heb ik dezelfde configuratie en het zelfde probleem!!<BR>Dus als iemand een oplossing weet, <BR>Mijn dank is groot!!<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 Ten 1e:<BR>Kun jij je CAPS uitzetten want daar krijg ik hoofdpijn van en mijn asperines zijn op.<P>Ten 2e:<BR>Ik ben al geholpen door Djazzie(top!!), die heeft mij een andere hex file gestuurd waardoor het probleem verholpen is, thanks djazzie :-)<P>Ten 3e:<BR>Waarom zo onvriendelijk, heb ik wat misdaan ?<P>Cheers and smile,<P>despite<BR><P>------------------<BR>
eriknino Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 Ik wil ook graag de oplossing weten.<P>Bedankt.<P>Erik.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 Check je mailbox.:-)<P>Cheers,<P>despite<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 juli 2000 Geplaatst: 31 juli 2000 Zou je mij ook het bestandje kunnen sturen? en wat is er anders aan dit bestandje, dat deze wel bij de pioneer kan gaan functioneren?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 augustus 2000 Geplaatst: 2 augustus 2000 Ik heb dezelfde problemen met de Pioneer 200 Nl en zie dat er een oplossing is in de vorm van een bestandje maar waar kan ik deze vinden.(pioneer.hex al geprobeerd)<BR>bij voorbaat dank.<BR>enoordervliet@uni-one.nl<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 augustus 2000 Geplaatst: 20 augustus 2000 Naar een heletijd gewacht en gezocht tehebben. heb ik nog steeds geen bestandje gevonden.. Kan iemand ons helpen?"??? Djazzie heeft het al geprobeerd maar het heeft niet geholpen.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 augustus 2000 Geplaatst: 20 augustus 2000 check je mailbox, aaaaahhhhhhrrrrrrrrr......<P>Lees godnondeju die board gebruiksaanwijzing eens!!!!!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 Hhahaha Sat4all grrrrrrrr ben jij nu een leeuw geworden???<BR>Groeten <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SAT4ALL:<BR><B>check je mailbox, aaaaahhhhhhrrrrrrrrr......<P>Lees godnondeju die board gebruiksaanwijzing eens!!!!!<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik heb het gevoel dat ik een beetje wordt afgekafferd, Na dat ik de gebruiksaanwijzing nog eens goed heb door gelezen. Zie ik niet echt de reden hiervan in. Waneer de mensen hier boven nou eens exact de naam van de files neer zetten in plaats van kijk in je mail box. Dan was mijn vraag ook niet nodig geweest. En ik heb trouwens ook niks in mijn mail box gevonden.. dus dat aaaaahhhhhhrrrrrrrrr...... was nergens voor nodig.. (ik ga er van uit dat deze opmerking voor mij bedoeld was, anders zou je de naam er even bij moeten vermelden.. alvast bedankt. RH<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Tjonge jonge wat een reply's , <BR>één ding begrijp ik niet , het lijkt wel of alle file die in de download sectie staan niet, of tijdelijk werken , of er wordt helemaal geen moeite gedaan om er iets voor te doen .Ik denk dat laatste.......<BR>Lekker makkelijk de zooi naar je mailbox laten sturen en domweg de zooi laden en kijken maar.<BR>Fijne hobby jongens , zeer leerzaam!!!!<BR>En over die smeekmailtjes nog maar niet te spreken..........<BR>Denken jullie nou echt dat alles je zo in je schoen gelegd wordt? misschien op 5 december..........<BR>Doe er gewoon eens moeite voor en neem de tijd , enne , de files in de download werken echt wel hoor, probeer secanix maar eens , je krijgt er een editor bij kado,en het werkt in één keer.<P>Sorry hoor maar dit moest ik ff kwijt , bij mij ging alles ook echt niet in één keer.<BR>maar aldoende leert men en je steekt er nog wat van op ook.<BR><P>------------------<BR>edited by Tech
Gast Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 Oke probleem pioneer is na lang geprog.. en getest op gelost. De file pioneer100% die hier op deze site gedownload kan worden werkt bij 99% van de mensen helemaal niet.<P>Gebruik het Pic24c13 programma en gebruik de TonyS files:<P>De Tony...V1.hex voor de pic<BR>de Tony..eemprom.hex voor de Eemprom<BR>Zorg er goed voor dat geen fuses aan staan!!!! (alles moet uit)<P>Zet de ontvanger op het filmkanaal en wacht zo'n 20 min...en je hebt beeld(zonder uitval). <P>Hiermee word het Probleem Pioneer Beeindigt. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 Probleem is beeindigt zoals jij het zegt Duplex...topic kan dus gesloten worden alleen hoop ik dat je iets meer hiervan geleerd heb dan alleen het Pioneer probleem.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten