Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wordt toch al langer gebruikt , in het d2mac tijdperk al smile.gif <P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

ja dat zal best maar voor seca heb ik dit nog niet gezien<BR>ik denk meerdere van ons niet anders had het toch wel op dit board gestaan ? <BR>ik heb wel veel vragen gezien waarom auto update niet werkt.<BR>wie kan er uitleg gevn aub.<BR>groeten fred<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bij Digital Free Sat worden ook files aangeboden voor de goldwaferkaarten, die files zouden ook autoupdating moeten zijn. Ik krijg ze nu niet eens draaiend, laat staan in augustus. Weet iemand wat dat allemaal voor grappen zijn. Is dit gewoon iemand die bestaande files die benaming geeft ? Waar zijn die dubbel uitgevoerde kaarten verkrijgbaar ? En wat kosten ze ongeveer ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

zal met een goldwaferkaart niet werkwn vogens mij omdat daar maar 1 pic en 1 eprom<BR>in zitten en je er twee nodig<P>------------------<BR>

Geplaatst:

...er staan wel ondertussen schemas voor het evt. zelf maken van zo'n dubbel/tripel/quadruple kaart.<BR>Kijk's op Digital FreeSat.<BR>2old<P>------------------<BR>

Geplaatst:

autoupdate is ronduit mogelijk op een normale wafer (of pic) kaart.<BR>De seca kit 6.1 is op autoupdate voorbereidt, maar als je niet over de kennis beschikt de juiste key uit een originele seca kaart (met abbo) te 'trekken' heb je er nog weinig aan...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

dus er zijn schema's voor maar wie heeft het werkend en als het zou werken waarom is het dan nog niet in gebruik door meer van ons<BR>wie weet hier een antwoord op<BR>de files zullen toch nietvoor niets zijn gemaakt (hoop ik) of zou het lariekoek zijn??<BR>groeten fred<P><BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

zou die files vandaag op een kaartje zetten<BR>Maar heeft die elektro zaak weer eens zijn picjes uit verkocht :-(. dus dat word dus morgen testen.. en als het werkt zal ik het gerust melden :-)<P>gr dj<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

krijg die files dus niet aan de praat .<BR>op een aston cam. kan zijn dat de hexen speciaal voor de pioneer zijn geschreven . zou dus niet te snel naar de winkel lopen.<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

oke bedankt ik heb ze zelf op de normale kaart gezet dus met 1pic en 1eeprom<BR>met de slave key werkt het maar dan is het geen auto update dus de master key is voor de auto update (denk ik)<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Autoupdate seca schijnt ook met de laatste voyger versies mogelijk te zijn ... heeft daar iemand toevallig key(s) voor ??<P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--

Geplaatst:

HI dennisxxx. hoe bedoel je welke keys .<BR>gewoon de keylist???<P>deze kan je nog altijd hier vinden <A HREF="http://go.to/devoy." TARGET=_blank>http://go.to/devoy.</A> <P>gr djazzie<BR> <P><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Link werkt niet(meer) djazzie, je komt gewoon op de V3 site terecht.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.