Gast Geplaatst: 12 juli 2000 Geplaatst: 12 juli 2000 Ik heb gisteren zowel Miro alsmede de nieuwe MasterCRD Juli/Aug Seca .bin files geschreven op een Goldcard en Piccard met de Aston.hex als eerste.<BR>Via de Strong Seca is alles zichtbaar maar via de Aston CI in de Nokia-9600 geen beeld te krijgen.<BR>Ik durf het op dit board bijna niet te noemen maar met de Sathopper Seca-bins en voor de rest de zelfde procedures werken de beide ontvangers allebei perfect.<BR>Wat en/of wie weet waar de verschillen zitten ??????????????????? , dit zijn nou van die dingen waar ik enorm nieuwsgierig van wordt en een uitdaging om dit samen met jullie te vinden.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 zou dat gewoon niet in de kaart herkening zitten . de aston moet mischien net even anders worden aangesproken. en iedereen weet toch dat de seca .hex files niet echt bug vrij zijn .. en voor sommige receivers niet eens werken.. zou zeggen bekijk eens de hexjes in een hex editor. en vergelijk eens<BR>je zal de verschillen snel zien .<P>gr djazzie<P><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 ik las ook een paar keer al in diverse tijdschriften dat de AstonCrypt allen maar "seca compatible" is - dat ie niet seca zelf is, en dat ie zelfs niet 100% compatible is.<BR>2old<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 juli 2000 Geplaatst: 14 juli 2000 heb jij ooit iets van de site van mastercrd zien werken dan?<BR>Die gast heeft toch werkelijk nergens verstand van!!!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 juli 2000 Geplaatst: 14 juli 2000 da's niet waar Kotie. Hij heeft een verdommde mooij geanimeerde GIFje gemaakt op de homepagina...<BR> <BR>2old<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 juli 2000 Geplaatst: 16 juli 2000 in ieder gaval werken zijn seca files bij mij ook niet daar zouden de keys van augustus al inzitten leek mij wel handig<P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 16 juli 2000 Geplaatst: 16 juli 2000 Als je eenmaal een werkende combinatie hebt dan kan je beter de Keys aanpassen in de bin. Dan heb je de minste problemen.<P>John.<BR><P>------------------<BR> Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 17 juli 2000 Geplaatst: 17 juli 2000 Djazzie en de rest, bedankt voor alle goede adviezen.<BR>Ik vond het leuk (hobby toch) om al die verschillen te onderkennen, uit te zoeken maar vooral weer draaiend te krijgen.<P>De oplossing zit in het feit dat de Ins. 0x16 parameters (bovenin Picbined editor) soms afwijkend is t.o.v. je wel werkende Seca-files.<BR>In mijn geval moet ik voor de Aston-CI veranderen naar Ins.0x16=00 00 00 FF FF 00 00 FF 90 00 <BR>Soms zie ik op het 4e hexgetal een 03 of 07<BR>Wie weet meer van die verschillen ??? <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juli 2000 Geplaatst: 17 juli 2000 Sorry, moet zijn.......................... In mijn geval moet ik voor de Aston-CI veranderen naar Ins.0x16=00 00 00 FF 00 00 FF 90 00 <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juli 2000 Geplaatst: 17 juli 2000 Kotie, ik ben het niet met je eens master crd heeft om de donder wel goed werkende key`s.<P>Groetjes NETPAD.<P>------------------<BR>Netpad
Gast Geplaatst: 18 juli 2000 Geplaatst: 18 juli 2000 Aviddv , zou jij mij die werkende keys voor een aston toe willen sturen? Ik ben al dagen bezig en het lukt mij niet om beeld te krijgen. Ik heb een humax met aston ci. Ik gebruik een kaart met 16f84 pic en 24c16 eeprom. Ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen. Alle hulp is welkom.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 juli 2000 Geplaatst: 18 juli 2000 Hi, <BR>Wel ik heb er ook erg veel moeite mee <BR>om dit voor elkaar te krijgen<BR>Ook ik smacht op een werkende bin en hex file die samen met een ci 103aston en humax 5400<BR>wil werken.<P>ps gaarne de bestanden even toe sturen<BR>dank u wel.<P>o ja ik heb van her en der wat bestanden gedownload<BR>maar geen een die wil werken, wie kan mij dit verklaren<BR>zelf de auto updated bestanden die willen niet werken.<P>Nog maals bedankt een ieder die mij het bestand toe stuurd.<BR>ps graag een werkende aub<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by madarbaks (edited 18 July 2000).]
Gast Geplaatst: 19 juli 2000 Geplaatst: 19 juli 2000 Het werkt nog steeds niet.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 19 juli 2000 Geplaatst: 19 juli 2000 Aviddv,<P>het wordt tijd dat jij de board gebruiksaanwijzing gaat lezen!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 19 juli 2000 Geplaatst: 19 juli 2000 Maderbaks & Bartje30 kijk even in je postbak<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten