Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 Sinds gisteravond heb ik op een aantal van de +F1 kanalen weer beeld. Niet dat de uitzendingen interessant zijn (copieen van een aantal P.. filmkanalen uit het D+ pakket), maar ik ben nu eenmaal allergisch voor zwarte schermen.<BR>Maar, het beeld valt steeds een paar seconden weg!<BR>Omdat deze +F1 kanalen voornamelijk bestemd zijn voor de Poolse kijkers (men kan een abonnement bestellen bij Cyfra+), lijkt het me voor de hand liggend, dat de foute keys niet gezocht moeten worden bij D+, maar bij Cyfra.<BR>Daarom de volgende vragen:<BR>Wie heeft goede ontvangst van de +F1 kanalen?<BR>Wie heeft er Cyfra-keys, die afwijken van de alom gebruikte keys van Free Seka, en die ook op dit board zijn gepubliceerd?
Gast Geplaatst: 13 juli 2000 Geplaatst: 13 juli 2000 ha die jos..<BR>heb je het wegvallen op beide kaartjes ?<BR>heb ergens weet zo even niet waar een speciale hex gezien voor cyfra.<P>gr djazzie<BR> <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 28 juli 2000 Geplaatst: 28 juli 2000 Ik heb een super ontvangst op deze kanalen <BR>en mijn beeld valt niet weg ik werk wel met een Strong ontvanger.<BR>Groetjes <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 28 July 2000).]
Bambike Geplaatst: 29 juli 2000 Geplaatst: 29 juli 2000 Is er iemand die F1-beeld heeft op de Kiosque-kanalen op Astra??<P>------------------<BR> BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Yep,<P>Ik heb zojuist naar GP Hockenheim gekeken echter is het lastih om te kiezen wat je wilt zien !<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Ik gebruik de katama autoup file`s voor f1 ,werkt goed bij mij op een echostar.<P>------------------<BR>Netpad
Aanbevolen berichten