Gast Geplaatst: 24 juli 2000 Geplaatst: 24 juli 2000 Heeft er iemand de codes om Canal+ te kunnen decoderen in Vlaanderen en Wallonië.<BR>Ik heb de Seca key's geprobeerd van juli en augustus, maar ze werken niet.<BR>Dank voor uw hulp.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 juli 2000 Geplaatst: 24 juli 2000 Als je Canal+ Vlaanderen bedoeld, dan moet ik je teleurstellen want die zijn enkel via kabel te ontvangen , aangezien je hier op een satboard zit veronderstel ik dat je wil ontvangen via sat.<P>Groetjes, <BR>exDumber <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 ja inderdaad, maar ik denk dat ze met een TVTUNER card bezig zijn en hopen dat de keys hetzelfde zijn ... <P>Is NOT the same .. cablecrypt.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Gast Geplaatst: 29 juli 2000 Geplaatst: 29 juli 2000 C+ Vlaanderen wordt nog steeds uitgezonden op intelsat 605 27.5°west.<P>Deze zijn niet gecodeerd maar worden uitgezonden in MPEG4!!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 juli 2000 Geplaatst: 29 juli 2000 MPEG4 geef eens wat uitleg,kan men die <BR>ontvangen en hoe<BR>groetjes<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Met een satelliet TV Kaart, (alla EU Online), en een goeie compy. <P>Nog geen MPEG4 receivers op de markt. Goed idee voor DVB misschien Maar zal te traag decoderen.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Aanbevolen berichten