Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er iemand de codes om Canal+ te kunnen decoderen in Vlaanderen en Wallonië.<BR>Ik heb de Seca key's geprobeerd van juli en augustus, maar ze werken niet.<BR>Dank voor uw hulp.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Als je Canal+ Vlaanderen bedoeld, dan moet ik je teleurstellen frown.giffrown.giffrown.gif want die zijn enkel via kabel te ontvangen , aangezien je hier op een satboard zit veronderstel ik dat je wil ontvangen via sat.<P>Groetjes, <BR>exDumber <P>------------------<BR>

Geplaatst:

ja inderdaad, maar ik denk dat ze met een TVTUNER card bezig zijn en hopen dat de keys hetzelfde zijn ... <P>Is NOT the same .. cablecrypt.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Geplaatst:

C+ Vlaanderen wordt nog steeds uitgezonden op intelsat 605 27.5°west.<P>Deze zijn niet gecodeerd maar worden uitgezonden in MPEG4!!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

MPEG4 geef eens wat uitleg,kan men die <BR>ontvangen en hoe<BR>groetjes<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Met een satelliet TV Kaart, (alla EU Online), en een goeie compy. <P>Nog geen MPEG4 receivers op de markt. Goed idee voor DVB misschien smile.gif Maar zal te traag decoderen.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.