Gast Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 Tja na vele pogingen en uren wachten <BR>Weet ik het niet meer.<BR>De auto update files werken bij mij niet<BR>en waarom niet geen idee.<BR>Mijn humax soms het probleem.<BR>Is er misschien iemand die de geüpdate BIN<BR>van b.v secaautokiu.zip(deze software zapt namelijk lekker op kiosque zenders). <BR>Of full-auto-revenge.zip naar mij wil sturen.<BR>Zodat ik weet dat het kan (op een humax).<P>Prom<BR><P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 Hallo,<P>Wanneer je met bijv. IC prog0.9 de (aug)keys op de juiste plaatsen inklopt lukt het ook. Revenge en TonyS en div anderen hebben allen dezelfde hex file, alleen de bin bevat andere providers. Niet alle providers hebben MK´s (01) Als je even de moeite neemte zie je de keys 0C,0D en 0E zitten. De gebruikte en toekomstige keys. De laatste key is de 01 key. Ik zal je morgen een geupdate bin sturen. Bij mij lukt het updaten met een Aston Ci v1.00 en Echostar wel.<P>Marc<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 Wacht ik eerst op de bin.<BR>Alvast bedankt.<P>Prom<P><P>------------------<BR>
Menno Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 Hoi,<P>Probeer de nieuwe AU files eens uit de download sectie op het board.<BR>Ik werk met een Nokia 9800 en een aston 1.03 en had al zo'n beetje alle AU geprobeerd die ik vond en vele uren naar een zwart beeld zitten staren .<BR>Maar zowaar met deze files werkt het echt.<BR>Het kan wel een tijd duren hoor,De update van Canal + FR duurde bijna de hele nacht.<BR>Ik kan je de geupdate bin wel sturen maar dan weet je nog niks want met keys werkt ie altijd wel.<BR>Gewoon eens proberen hoorde ook dat mensen met een 5400 en een aston succes hadden met deze files.<BR>Suc6 Vu Duo 4K S+C
Edwin Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 Ik heb de meeste getest in een Xsat 310.<BR>Indien je zelf de keys erin zet werken ze, maar heb nog geen gevonden die zelf de keys er in zet.<P>Edwin<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 juli 2000 Geplaatst: 28 juli 2000 Hi Prom,<P>de 8providers file werkt wel op Humax (getest op F1-VACI en 5400) maar het kan inderdaad wel even duren. C+ FR was maar 5 minuutjes, C+ NL ging gelijk, maar die CSAT Espagne dat heeft toch 30 minuutjes geduurd. En D+ die is er zelf nog niet ... Daarentegen op de 5400 ging het allemaal een stukje sneller. Ah terwijl ik hier aan het schrijven ben verschijnt D+ in geuren en kleuren op de VACI <P>Geduld wordt altijd beloont.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Gast Geplaatst: 29 juli 2000 Geplaatst: 29 juli 2000 ik zit nu al een weekje met allerlei files te geprobeerd te hebben maar niets werkt, dagen en nachten staat hij al op zwart ik heb een hummie 5400 o wie owie kan mij helpen wie kan mij die files aub even sturen ik denk dat ik het ga opgeven ik wordt knetter GEK vooral als het gepuzzel niet wil meer lukken <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 juli 2000 Geplaatst: 29 juli 2000 Het werkt nu wel maar heb wel even andere file's gebruikt deze van ZOXX. <P>Groetjes,<BR>exDumber <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 juli 2000 Geplaatst: 29 juli 2000 Humax 5400 users, kijk even in Seca Software forum <P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Gast Geplaatst: 29 juli 2000 Geplaatst: 29 juli 2000 Ja, inderdaad. Gisteren ook maar eens de autoupdate file van Katama naar mijn kaart geprogt maar deze ochtend had ik ook nog steeds geen beeld met mijn Humax 5400 en Ci 1.03, wie heeft dit probleem ook nog gehad en opgelost ???? <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten