Ga naar inhoud


Audio level en delays??!!


Gast DigiBeta

Aanbevolen berichten

Hmm hallo allen!!!

 

Zat gister is ff te kutten met de opname van een mpeg2 stream rechtstreeks mijn pc in, maare wat me erg opvalt is dat het audio level erg zacht is, meestal iets van -12dB soms zelfs -24dB ok nu via de spdif uitgang is ie nog zachter , maar dat klopt wel, das digitaal, maar de analoge uitgang is ook erg zacht, dus ff de proef op de som genomen; ff een mooie colorbar uitgezocht van een globecaster kanaal geloof ik, iniedergeval 1 tje met zo'n mooie 1000 hertz toon eronder die normaal toch gewoon 0bD moet zijn, maar wat zie ik tot mijn verbazing; hij is gewoon maar -24dB????? hmm krijg de tering, nog ff kijken en zoeken, misschien in mijn versterker nog wat verloren gaat, maar das ook niet het geval, vervolgens maar ff verder gegaan met opnemen, en nu zie ik ook dat het audio niet helemaal sync. loopt met het video, hmm zit er op de viacces gecodeerde kanalen meestal 2 frames naast en op de FTA kanalen meestal 1 frame..... Dus een mooi audio delay bakie er tussen en dat probleem is vervolgens opgelost, al is het wel irritant, want het kost me gewoon een delay die ik toch over had, maarja dat maakt niet uit!! dus heb het audio nu wel synchroon met het video, maar nogsteeds op -24dB of soms -12dB, iemand enig idee hoe ik dit oplos, kan nix vinden in het menu over audio levels ofzo??? iemand die dit probleem ook heeft geconstateerd, naja hoor het wel!!!

 

Ohja, is een sammy 9500 via ci, sw 1.29, hw504, bootloader 505, hangt een triax 88cm wok aan met stabhh100 rotor!!!

 

Greetz

Digi Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...