Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nou heb ik vanmorgen de keys voor augustus geproggd, maar ze willen maar niet werken. <BR>Ben ik nou de enige die hier een probleem mee heeft? wan ik zie voor de rest niemand vragen naar de keys?<BR>ik werk met ic prog en een jdm programmer, wie heeft voor mij een antwoord...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

We zijn toch nog niet augustus !?<P>Nog even wachten.......<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hmm bij veele zijn de Taq kanalen uitgevalen en dat is omdat die op dit moment al draaien met de aug. keys.<P>M.v.g J<P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

ik draai al op augustus ,perfect hoor.<BR>no problemo.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kun je mij ook die .bin en .hex files sturen<BR>MvG<P>------------------<BR>Spring1

Geplaatst:

als ik de file Zoxxseca file laad en allen de hexfile laad, heb ik wel veel kanalen maar niet allemaal, bv eurosport niet meer.<BR>Ik denk dat ik ook nog een bin-file nodig heb, kan ik hiervoor de juli uitgave gebruiken of moet ik een andere gebruiken<P>------------------<BR>---------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

Ik doe dit nog niet zo heel lang maar volgens mij moet je nadat je de hex/file heb geladen de bin/file erachter aan leden.<BR>Ik kan dat zelf niet want ik kan alleen de bin/file erop zetten.<BR>CORRECT ME IF I'M WRONG<BR>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Men vond het nodig om het sleuteltje van het bord af te halen .<BR>Maar ze staan er weer voor zolang als dat het duurt<BR>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.