Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Hallo,<P>Ik heb een probleem met openen van Seca keys.<BR>Want het werkt gewoon niet de probleem is dat de file die geladen is op een wafer card werken alleen op seca receivers. niet met Aston module common interface.<BR>Alles geprobeerd resultaat 0,0%.<BR>Wie heb er een oplossing voor deze probleem en wie zal mij graag wijs maken en wie hebt eventuweel de files voor seca die wel werken op allerlei apparaten. <P>------------------<BR>Op zoek naar de pakket DIGITURK op eutelsat7 graden. en allerlei nieuwe dingen !!!<BR>Het is cryptoworks en dat wil zeggen dat het viacces is.Wie kan mij daar mee helpen voor de keys.<BR>Alvast bedakt!!!
Avalon Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Hallo<P>Als je met de SMD kaart werkt dan moet er een printbaantje doorgekrast worden voor de ASTON-MODULE. als advies kan je beter eerst de kontakten afplakken voor dat je begint te krassen. Meest klinks kontakt als je de kaart van je af houd.<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Heb hier ook smd kaartjes deze laten zich zonder problemen proggen en deze werken feilloos met de Aston module zonder afplakken of krassen.<P>Succes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>
Avalon Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Hoi <P>Ik zal het even anders uitleggen er zijn SMD kaarten met 8 Kontakten Daarvan moet je een printbaan doorhalen Goldwaver 2.2 is er 1 van. Sommige werken perfect met de Aston-Module, dat moet ik met je eens zijn. <P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 juli 2000 Geplaatst: 30 juli 2000 Hallo,<P>Kan jullie dan mijn de files sturen die wel werken aub.<BR>Naar mijn mail adres dank je !!!!!<P>------------------<BR>Op zoek naar de pakket DIGITURK op eutelsat7 graden. en allerlei nieuwe dingen !!!<BR>Het is cryptoworks en dat wil zeggen dat het viacces is.Wie kan mij daar mee helpen voor de keys.<BR>Alvast bedakt!!!
Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Hee "Minnaar" wijzig die signature van je eens! Viaccess en Cryptoworks zijn echt verschillende coderingen!
Aanbevolen berichten