Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Is er iets uitgevallen met de maandwissel ?<BR>ik gebruik sedert half juli auto keys en heb niets ondervonden van de maandwissel, alles is netjes blijven werken ( joepie ).<BR>Is er eigenlijk wel een key verandering geweest ? of moet die nog komen ?<P>mvg SatGoofy<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SatGoofy:<BR><B>Is er iets uitgevallen met de maandwissel ?<BR>ik gebruik sedert half juli auto keys en heb niets ondervonden van de maandwissel, alles is netjes blijven werken ( joepie ).<BR>Is er eigenlijk wel een key verandering geweest ? of moet die nog komen ?<P>Er is inderdaad een keywissel geweest!<BR>Kun je mij ook die file opsturen?<BR>koch_faber@superweb.nl<BR>Bedankt<P>mvg SatGoofy<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Als je in de ontvanger de mogelijkheid hebt<BR>om te kijken bij abo dan zal je zien dat er wel iets veranderde.<BR> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 augustus 2000 Geplaatst: 2 augustus 2000 gewoon in de download sectie te vinden hoor !<BR>neem de recenteste auto update key's<P>SatGoofy<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten