Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Als ik nou verdikke die TPS viaccess kaart kon uitlezen, dan maakte ik gelijk een bin filetje voor je .. in Viaccess wel te verstaan <P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Hoi, die key zoek ik ook, heb wel een key gevonden maar die werkt niet.<P>Dat pakket zit toch M6MUSIC in? <BR>Gelukkig werkt RFM TV nog wel ;-) <BR>Jammer dat je MCM France niet in seca kunt bekijken. <BR>Als iemand de key heeft, geef em effe dan maak je weer een muziekfreak blij <BR>
Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Pakket valt met windecrypt onder Numericable (0009) en de Augustus key (van Freesec ) werkt gewoon hier.<P>Toch handig al die niet ingevulde E-mail`s anders hadden jullie hem nu gehad.<P><BR>Groetje`s Kees.<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Keesie (edited 01 August 2000).]
Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Hallo heeft iemand de nieuwe keys van Cinestar<BR>op Hotbird??<BR>Groeten.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 01 August 2000).]
Gast Geplaatst: 2 augustus 2000 Geplaatst: 2 augustus 2000 Oeps, mijn e-mail adres vergeten "viewable" te zetten!<BR>mosc_card@hotmail.com<P>Als je even de moeite wilt nemen, hartstikke bedankt alvast!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 augustus 2000 Geplaatst: 7 augustus 2000 En toch heb ik nog steeds geen cinestar.<BR>Weet al iemand een key die werkt???.<BR>Groetje <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 augustus 2000 Geplaatst: 8 augustus 2000 Wat valt er voor nuttigs te zien met viaccess ?<BR>heb een Nokia 9800, dus viaccess module on board.<BR>of zijn het enkel franse posten ?<BR>anders zouden die key's mij ook wel intereseren.<P>satgoofy@hotmail.com<BR>zou tof zijn.<P>mvg SatGoofy<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 De russen zitten ook op viaccess en ik meen (weet niet zeker) een arabisch pakket<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Oh ja, en de zwitsers..<P>------------------<BR>
Toxic Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SatGoofy:<BR><B>Wat valt er voor nuttigs te zien met viaccess ?<BR>heb een Nokia 9800, dus viaccess module on board.<BR>of zijn het enkel franse posten ?<BR>anders zouden die key's mij ook wel intereseren.<P>satgoofy@hotmail.com<BR>zou tof zijn.<P>mvg SatGoofy<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Misschien heb ik het hier bij het verkeerde eind hoor, maar bovenstaande klingt verdacht veel als 'lekker gratis kijken wat ik leuk vind...'. Het gaat er toch om (bij mij althans) zoveel mogelijk zenders te KUNNEN ontvangen, dan van: nou ja als er geen interassente zenders zijn die uitzenden in viacces, dan doe ik er ook geen moeite voor om er ook maar wat van te kunnen ontvangen. Nogmaal, ik wil niemand tegen het zere been aanschoppen, en iedereen moet vooral doen waar hij zin in heeft, maar zo kwam het bij mij over...<BR><P>------------------<BR> <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 Filo, laten we even krachten bundelen:<P>Wat is het voor een kaart (pic, DPSC wafer???)<P>De hex file heb ik en de bin kun je altijd uitlezen!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 Beste Satwatcher, wat zie ik nu ??????<P>Afgelopen dagen hebben we het gehad over de integriteit van Filo.fx, daarbij vroeg je;<BR>..........................................<BR>Wat ik van FiloFx graag wil weten of hij die bewuste SatHopper is.<BR>Ik ben zeer vergevingsgezind, maar ik wil wel de waarheid!<BR>IP's en andere zaken heb ik inmiddels vergeleken! Nu alleen nog een eerlijk antwoord.<BR>Niet via het board maar via mail a.u.b.<BR>Over alles valt te praten.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<P>Mijn vraag (Aviddv) hierbij heb je al opheldering ??? e.e.a. gezien je vraaf aan Filo.fx in deze topic per 17 aug ?<BR>Vreemd is het ook als je zelf nu weer vragen gaat stellen aan Filo.fx vraag ik (Aviddv) mij af waarom je ons verzoekt te stoppen met reageren aan het adres Filo.fx ????<BR>Kijk eens wat je zelf deze week schreef ??<P>..........................................<BR>Dat had ik dus inmiddels al gedaan en vandaar ook mijn vraag.<BR>Sathopper-s weg en Filo Fx komt out of the blue.<BR>Vandaar dat ik het een beetje vreemd vindt.<BR>Ik stoor me echter eerlijk gezegd ook af en toe aan de opmerkingen van Filo en aan het gebrek aan fundament.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<P>............................................<P>Tot slot, trek het je niet aan ik was enkel nieuwsgierig en begin inmiddels ook jullie inzicht en doelstelling (incl opvatting) redelijk te kennen.<BR>Indien dit thuishoort in een andere topic (kletspraat) vergeef me dan en verplaats dan deze reactie naar de juiste plaats,<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 Zeg jongens stop nu toch in gods-naam eens met dat gezeik dat is nu al dagen bezig hier probeer toch eens met elkaar op een redelijke manier on te gaan.<BR>mischien kan de WEBMASTER beter het gezeik forum oprichten want dit heeft niks meer met de hobby te maken <BR> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 augustus 2000 Geplaatst: 18 augustus 2000 Dat zal wel een extrem vaak bezocht forum worde ... haha<P> <BR><P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--
Gast Geplaatst: 19 augustus 2000 Geplaatst: 19 augustus 2000 Een heleboel zenders kun je niet anders dan "illegaal" bekijken. Ik vind het gewoon leuk naar franse muziekzenders te kijken, had daarvoor vroeger een officieel abo op MCM. <BR>Tuurlijk is het leuk om zoveel mogelijk zenders te "kunnen" ontvangen, puur voor de kick. Maar als ik iets zie wat me interesseert dan doe ik daar een beetje extra moeite voor ;-) <BR>Iemand die alleen maar gratis wil kijken downt de laatste kant-en klare file en stopt die in een picje, ik pas m'n bin file zelf aan als ik ergens een key zie staan.<BR>(eerst met Ultraedit, nu heb je picbined, dat is iets makkelijker). <P>Dat programma om originele seca kaarten te bewerken, wie kan me eens mailen daarover? <BR>Ik ben nog niet verder gekomen dan een (gloednieuwe) kaart in te lezen en zien dat de datum en ppua nog op 0 staat. <BR>Kun je er dan uberhaupt iets mee?? <BR>
Aanbevolen berichten