Ga naar inhoud


software update simba 202


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben (voor de 1e keer) de software aan het downloaden via de satteliet. Deze gegevens heb ik ingevoerd:

12603 GHz/Horizontal en Rate 22000.

Nou ben ik al ruim 3 kwartier aan het wachten en mijn tv beeld is zwart, en op de display van de ontvanger staat:dld

Verder knippert er geen enkel lampje....moet ik nu wachten, want ik had begrepen dat je nooit een download mag afbreken, of kan ik hem uitzetten en opnieuw beginen??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als er DLD staat dan is hij niet aan het downloaden. Druk maar gewoonweg op OK.

 

De software voor de Simba staat op dit moment niet op de satelliet.

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, nee de tv geeft gewoon zwart beeld, wel heb ik de ontvanger aan en uit gezet, en nu gaan de leds heen en weer, een geeft op display LOD.

betekent dat hij nou aan het laden is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja...dat duurde maar even...een minuutje of vijf, tien, en toen gebeurde er weer niks en nu is het beeld zwart en geeft ie weer de melding dld.

Ik snap er niks meer van nu.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

DLD wil meestal zeggen dat de download is voltooid. Er moet iets verschijnen op je TV.... Heb je wel je scartingang geselecteerd?

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hij deed niks meer.....maar ik kreeg uiteindelijk weer beeld, en via het menu, wat opstarte in het frans trouwens, ben ik nu bezig om kanalen te zoeken, dus dat kan nog wel een minuut of 10 duren nu denk ik....ik wacht nu even af, misschien is het toch wel goedgegaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou snap ik er helemaal niks meer van, ik heb nu wel weer beeld (gelukkig) maar geen Nederlandse zenders??? Wel heb ik nu ineens Vox, DSF de duitse RtL e.d. ......wat is er mis, of wat kan er nu misgegaan zijn? Ik ben nou weer opnieuw aan het automatisch zoeken van kanalen, maar heb wel het idee dat het waarschijnlijk niets zal worden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer hetvolgende eens:

zet je ontvanger af aan de achterkant

druk de powerknop in blijf deze ingedrukt houden en zet dan de ontvanger weer op aan de achterkant

de ontvanger gaat nu normaal alle frequenties op de sat nakijken voor de update

dit kan wel en tijdje duren

vroeger had ik een humax en een beeld van een vrouw nu heb ik een dreambox en een vrouw zonder beeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...