Gast Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 Lukt het nu wel of niet met een piccard?<BR>Bob 99 meldt, dat het hem gelukt is met Rasoft.<BR>Aviddv, Kaartje en Samias lukt het niet.<BR>Op de diverse boards lees ik, dat het wel lukt met Windecrypt met de 00 09 keys van Freeseka, dus die zijn in ieder geval goed.<BR>Bob 99, zou jij nog eens uitgebreid kunnen vertellen, hoe je het precies hebt gedaan, zodat we kunnen ontdekken, waarom het de anderen niet lukt? Wat voor kaartje gebruik je? Welke providers staan er nog meer op? Welke ontvanger heb je? Welke cam, enz?<BR>O ja, nog even dit: Het gaat dus slechts om 8 zenders, de rest van TPS is alleen in Viaccess gecoderd. Dat is jammer, want zenders als SIC Portugal en BBC Prime kunnen we nergens anders (free of in Seca) ontvangen.<BR>
Gast Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 Ja jos ik denk dat ik u teleur moet stellen <BR>ik heb de juiste bin geladen ik mijn gold crds en de key's van freeseka erin en het beeld blijft op zwart .<BR>Vorige maand was dat anders toen werkte cinestar 1&2 cinetol festival m6 music en nog een paar.<BR>Ik kan maar geen juiste update vinden.<BR>Dus mischien moeten we nog wat wachten .<BR>Groetjes <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 O ja en ik werk met een originele Strong SRT8000 Van canaaldigitaal.<BR>Groetjes.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 Hi Pipo en Jos<P>Ik dacht meschien dat ik een foutje hat gedaan met de bestandtjes maar ik heb mijn kaart opnieuw geprogrameert met het zelfde resultaat : het werkt.<BR>Ik heb een Strong 8000 ok officiel van Canal plus nederland (gekocht op een reis in de NL) ik heb het nog niet getest met mijn franse C+ decoders.<P>Ik heb een good-old 16f84 + 24lc16 Piccard 1.1.<BR>De hardware programmer is een "JDM programmer v1.0" en de software is ICProg 0.9b1.<BR>De kaart werkt meteen als ik het in de decoder doe.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 Ik heb de files nog eens goed bekeken en het zijn wel de exacte files die ik gedownload heb van de download area.<P>BTW : weet iemand hoe je files begelijkt (compare) in Windows 98.<P>Groetjes uit Frankrijk.<P>Bob<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 Tja, nu wordt er geloof ik iets duidelijk!<BR>Werkt TPS alleen met officiele Seca-ontvangers?<BR>Of is er toch iemand, die Tps met bijvoorbeeld een Nokia of een Humax + Aston-cam draaiend heeft gekregen?
Gast Geplaatst: 7 augustus 2000 Geplaatst: 7 augustus 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by jos:<BR><B>Tja, nu wordt er geloof ik iets duidelijk!<BR>Werkt TPS alleen met officiele Seca-ontvangers?<BR>Of is er toch iemand, die Tps met bijvoorbeeld een Nokia of een Humax + Aston-cam draaiend heeft gekregen?</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Helaas helaas, ik ben gisteren anderhalf uur aan de slag geweest met diverse BIN bestanden (even gepatcht met picbined). Geen enkel resultaat op de Humax.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 augustus 2000 Geplaatst: 7 augustus 2000 Bedankt allemaal voor de vriendelijke medewerking.<BR>Dat weten we dan ook weer: De 8 in Seca-gecodeerde kanalen van TPS zijn aleen met een originale Seca-doos te ontvangen en werken niet met een Aston-cam.<BR>Maar leggen we ons daar zo maar bij neer? Nee, natuurlijk niet! Het betekent slechts een uitdaging er bij. Kom maar op met suggesties! Samen lossen we het wel op.
Gast Geplaatst: 7 augustus 2000 Geplaatst: 7 augustus 2000 Ik wil nog even het belang van provider 00 09 onderdtrepen.<BR>Zoals iedereen inmiddels wel in de gaten zal hebben werkt een Seca-piccard het beste met zo weinig mogelijk providers er op.<BR>Welnu, in provider 00 09 zitten naast de 8 TPS zenders alle zenders van provider 00 04 (CSD France) en een aantal zenders van provider 00 0F (Absat compleet).<BR>Met 00 09 op je kaartje (werkend!) blijft 00 0F dus noodzakelijk, maar 00 04 en 00 25 zijn overbodig.<BR>Ook providrer 00 11 (Calcio) is overbodig, omdat die bij 00 10 (D+) in zit.
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Hallo Jos ik heb dan eidelijk die Cinestar gevonden bij de sofware downloads <BR>het is de file van Rarsoft de enige die tot nu toe wel werkt .<BR>Maar mischien had je hem al .<BR>Deze werkt zeker .<BR>Groetjes <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Zeker? Werkt ie ook zeker met Aston seca-cam?<BR>Of toch alleen met seca-ontvangers?
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Sorry Jos maar ik heb hier geen Aston modulle.<BR>Maar volgendeweek wel ik ga een Humax kopen en dan ga ik het wel testen .<BR>Maar in de Srong srt8000 doen deze files het zeer goed.<BR>Groetjes <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Was nog wat vergeten voor Ruud.<BR>TPS staat voor television par sattelitte<BR>en deze zenders zitten op Hotbird en zijn franstalig.<BR>Groeten sorry voor de fouten <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by pipo:<BR><B>Sorry Jos maar ik heb hier geen Aston modulle.<BR>Maar volgendeweek wel ik ga een Humax kopen en dan ga ik het wel testen .<BR>Maar in de Srong srt8000 doen deze files het zeer goed.<BR>Groetjes <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Rarsoft doet helaas helemaal niets op een Humax 5400 met Aston Cam, maar decodeert verder alles. Mijn Italiaans is trouwens ook niet van dien aard dat ik ook maar in het minst snap wat er in de toelichtende tekst staat.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2000 Geplaatst: 13 augustus 2000 Misschien een domme vraag maar waar staat TPS voor en waar kan ik die vinden op de sat<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten