Gast Geplaatst: 6 augustus 2000 Geplaatst: 6 augustus 2000 Hallo,<P>Heeft iemand de ceca codes van de hispasat voor het spaanse voetbal gebeuren?<P>Ik wil graag al het spaanse voetbal en het Italiaanse voetbal volgen.<P>Richard<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 augustus 2000 Geplaatst: 8 augustus 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Richard Koch:<BR><B>Hallo,<P>Heeft iemand de ceca codes van de hispasat voor het spaanse voetbal gebeuren?<P>Ik wil graag al het spaanse voetbal en het Italiaanse voetbal volgen.<P>Richard<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>okee deze codes zijn gewoon de codes voor augustus of september of welke maand dan ook deze zijn te vinden bij de sectie downloads.<BR>gewoon een van de autoupdate codes progge en het werkt perfect.<BR>mocht het alsnog niet lukken dan kijk je op <A HREF="http://www.seca1.n3.net" TARGET=_blank>www.seca1.n3.net</A> en daar vind je alles.<BR>laters tito<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 De code's die te vinden zijn voor de Astra pakketten maar waarom helemaal kijken op de hispasat??<P>Lekker dicht bij elkaar is ook van alles te zien op voetbalgebied (met dank aan mijn vader en schoonvader die dit natuurlijk tot op het laatste bijhouden).<P>Astra: <P>Premiere brengt alle vrouwen tot wanhoop brengend via de nieuwe 4 kick kanalen alle wedstrijden uit de Duitse Bundesliga live . Italiaanse wedstrijden live, Spaanse wedstrijden live en verder al het voetbal uit Europa en Zuid-Amerika is zowel live vorm als samenvattingen. En als klap op de vuurpijl alle champions leugue wedstrijden live.<P>C+ France alle wedstrijden uit de Franse competitie live<P>C+ Spanje alle wedstrijden uit de Spaanse eerste en af en toe ook uit de tweede divisie live.<P>Hotbird:<P>D+ alle wedstrijden uit de Italiaanse competitie live<P>Nova/Hellas wedstrijden uit de Griekse competitie zo nu en dan live en heel veel samenvattingen..<P>Genoeg voetbal te vinden dus en helemaal niet west aan de satellietband<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 C+ Spanje weet ik nog niet te vinden.<BR>De rest gelukkig wel en mijn beeld is alles behalve zwart.<BR>Weet iemand of er ook een speciale zender is van Barcelona?<P>Richard<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 Barcelona: TV Catalunya op Astra 11.934V free to air. Maar helaas versta ik geen hol van dat Catalaans...
Gast Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 In het pakket van Via Digital (Hispasat)zit een speciaal Barca kanaal a la Real Madrid op Astra in het Canal Digital pakket.<P>Rob<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Webjock (edited 10 August 2000).]
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Hoi allemaal,<P>Via Digital op Hispasat werkt niet met seca codering daarom snap ik de vraag niet helemaal. Heb zelf van Via Digital een Echostar 9000 met orginele kaart en die is Nagra gecodeerd. Zover ik weet is er op de Hispasat niets in seca gecodeerd alleen Nagra en Power Vu voor TVE1, TVE2, Antenna3 en Telecinco, die helaas op geen enkele manier te zien zijn.<P>gr Salu2<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Klopt helemaal. Op de Hispasat zitten inderdaad geen seca gecodeerde zenders.<P>------------------<BR>edited by Tech
Aanbevolen berichten