Edwin Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 Weet iemand waar er codes zijn voor c+ vl ?<BR>De huidige die op het net staan werken niet<P>dank <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 nee er niemand die een kaart wil afstaan <P>------------------<BR>
Edwin Geplaatst: 10 augustus 2000 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2000 Bestaat er dan zoiets als emmhunter voor dit kanaal ? Of kan het alleen gedaan worden met kaart en een phoenix interface?<P>Edwin<P>------------------<BR>
Edwin Geplaatst: 15 augustus 2000 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2000 Triestig gesteld met de vlamingen.<BR>Ik weet dat de codes gekend zijn en dat er mensen zijn die gebruiken.<BR>Moesten de Fransen, Polen en Italianen de zelfde mentaliteit hebben zou er niet veel meer te zien zijn via sateliet.<P>Edwin
Edwin Geplaatst: 15 augustus 2000 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2000 Triestig gesteld met de vlamingen.<BR>Ik weet dat de codes gekend zijn en dat er mensen zijn die gebruiken.<BR>Moesten de Fransen, Polen en Italianen de zelfde mentaliteit hebben zou er niet veel meer te zien zijn via sateliet.<P>Edwin
Gast Geplaatst: 15 augustus 2000 Geplaatst: 15 augustus 2000 c+ vlaanderen is toch geen seca.?????????<BR>remco<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN
Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 AH zit dat zo ,wist ik nog niet eens,<BR>maarja ik hou het niet bij,ik heb alleen een<BR>dubbele lnb [astr en hotb].<BR>die c+ vl zit een ruk verder.<BR>thanks in ieder geval.<BR>remco<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN
Edwin Geplaatst: 16 augustus 2000 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2000 Op de sateliet is het geen seca. Ik denk dat het een systeem van tandberg is dat ze gebruiken. Maar op de kabel is het in seca.<P>Edwin
Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 Nee op kabele gebruiken die gasten Cabelecrypt <BR>dat is wel wat anders als seca hoor.<BR>Ik kan ze hier gewoon ontvangen maar wel zonder geluid via de kabel dan<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 het is zeker wel seca gecodeerd <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 augustus 2000 Geplaatst: 18 augustus 2000 Canal+ Vlaanderen kan zowel 'digitaal' (SECA) als analoog (Cablecrypt) ontvangen worden over de kabel.<P>Moest ik zo'n ding hebben, dan kon ik jullie helpen, maar wie is er nu in C+ Vlaanderen geïnteresseerd, als je alles zowieso via NL, FR, ES, IT krijgt te zien?!?<P>En dat van die flauwe vlamingen is geen leuke opmerking: de keys zijn niet beschikbaar omdat geen deftige hobbyist geïnteresseerd is in cable ontvangst (yak!)<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 Wie codes wil voor canal digitaal in Belgie op de kabel kan die altijd vinden op <A HREF="http://www.freeseka.da.ru/" TARGET=_blank>http://www.freeseka.da.ru/</A> <BR>En zeg nu niet dat er geen Belg is die jullie niet wil helpen hé :-))<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Een digitale ontvanger voor de kabel , staat notabene in hetzelfde topic een paar reply's terug.<BR>Op de satelliet is C+ vl. gecodeerd in Tandberg dus spaar je de moeite.<P>------------------<BR> <p>[This message has been edited by Tech (edited 22 August 2000).]
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Mag ik nog even het volgende zeggen.<BR>Er werd gevraagd achter codes voor canal digitaal vlaanderen op kabel.<BR>Die kan je vinden bij op de url,die bij mijn vorige reply stond.Het zijn de codes voor kabel en kunnen verkregen worden met een seca-ontvanger.<BR>De key's werken goed bij mij dus verder geen probleem.Seca-ontvanger moet wel een kabelingang hebben!!<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 De codes kunnen we vinden, maar welk toestel moet ik gebruiken?<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten