Gast Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 Canal+ Nederland is bij mij op zwart gegaan rtl,sbs,veronica enz. werken nog wel, heb nogmaals verschillende files ingeladen maar C+ blijft op zwart, nog iemand dit probleem ?????<P>exDumber<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 Ja, Irdeto werkt ook niet meer.<BR>Via de kabel wel beeld, (kodes aangepast ??!!)<BR>
Gast Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 heb de hele avond zitten kijken en mijn vrouw<BR>zit nu nog te kijken 23.00 hier niks aan de hand in seca de file op mijn kaartje is zoxx9seca.zip<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 C+ leeft in ieder geval nog bij mij op dit moment.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by JoostA (edited 11 August 2000).]
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 Ned 1 t/m 3 en alle abonnee kanalen waren zwart zowel in seca als in irdeto , ook met originele kaart waar keurig een abo op zit , dus ik denk dat de boel gewoon op tilt gegaan is bij C+<P>------------------<BR>edited by Tech
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 reset je ontvanger eens <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 Grapje zeker , het ligt echt niet aan de ontvanger.<P>------------------<BR>edited by Tech
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 klopt bij c+ is alles plat gegaan,<BR>alles moet vanaf nu gewoon weer werken.<BR>kan zijn dat kaarten opnieuw moeten worden geprogt.<BR>maar dat is geen probleem toch !<P><BR>groet ray. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 Bij mij is nog steeds niet alles in orde. Ik heb diverse kanalen van C+ waar mijn Humax/ASTON zegt dat de audio gescrambled is. Het hele weekend tot nu toe zijn dat C+1 en C+2 (nu net ook Veronica weer) maar C+ 16/9 werkt bijvoorbeeld wel.<P>Ben ik de enige die nog steeds problemen heeft?<P>
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 Ik vrees dat je *bijna* de enige bent met problemen. Je kunt beter een verse bin ergens vandaan halen of de keys opnieuw ingeven. Met dezelfde configuratie heb ik namelijk geen enkel probleem.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Ja leuk zo'n verse bin, maar ik heb het hier over een officiele C+ smartcard. Bovendien als het een probleem met de key is dan zou je een kanaal toch gewoon wel of niet moet kunnen zien (horen in dit geval)? Mijn problemen komen en gaan, maar zijn begonnen op hetzelfde moment dat iedereen problemen leek te hebben.<P>Nog andere suggesties?<P>
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Beste HP,<P>Ik heb het weekend (zat + zon-)voetbal gekeken, zondagavond een filmje en dinsdagmorgen C+ "open zien staan" op een 9600 + Aston.<P>Geen problemen dus, mijn vrouw gevraagd of zij afgelopen dagen "iets" heeft gezien van problemen/testen.........Altijd beeld !!!!<P>Ik zou toch je Humax/Aston receiver maar eens nakijken, de problemen moet je niet zoeken bij C+ <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Bedankt Aviddv,<P>Je had gelijk. Het goede nieuws is dat ik weer geluid heb bij de kanalen waar dat eerder weg was. Het slechte nieuws is dat ik er voor terug moest naar de vorige versie van de Humax software (1.00.19).<P>Ik zal dit bij Humax melden en als ik antwoord krijg een bericht je plaatsen in het Humax forum.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by HP:<BR><B>Bedankt Aviddv,<P>Ik zal dit bij Humax melden en als ik antwoord krijg een bericht je plaatsen in het Humax forum.</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Dan mag je van mij melden dat bij mij dezelfde configuratie met de nieuwe software (1.10.00) het uitstekend doet. 't Zal toch niet aan het kaartje liggen hoop ik. Het gekke ding ontvangt namelijk ook al C+ terwijl het dat niet mag - )<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by JoostA (edited 24 August 2000).]
Gast Geplaatst: 23 augustus 2000 Geplaatst: 23 augustus 2000 JoostA, kun je eens wat duidelijker zijn ??<P>Wat is "het gekke ding".....Humax ????<P>Wat ontvang je van Sky ....Skynews ????<P>Waarom mag dat niet ??? ontvangen ????<P>Ik ben benieuwd, tot horens<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten