Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Hoi,<BR>Ik ben in het bezit van een Moby Dick programmer en een SMD kaart (voor meer info zie <A HREF="http://www.xxxxxxxxxxx.xxx)." TARGET=_blank>www.xxxxxxxxxxk.xxx).</A> Daarnaast heb ik een Nokia Mediamaster met Seca en Aston CI 1.03. Ik programmeer de kaar met behulp van ICprog09.<P>Ik heb verschillende hex's en bin's geprobeerd en krijg de kaart desondanks niet aan de praat.<BR>Volgorde van programmeren eerst de hex en dan de bin.<P>Het beste wat ik tot nu toe bereikt heb is dat ik in mijn menu kan zien dat er op de kaart nog geen providers staan.<P>Wat doe ik fout?<BR>Is er ergens een stap voor stap document te vinden?<BR>Heeft iemand de juiste hex en bin?<BR>Zou ik andere prgrammeersoftware moeten gebruiken en welke dan?<BR>Waar kan ik die downloaden?<P>------------------<BR>GEEEN RECLAME OP HET BOARD!!!!!!!!!!!<BR><p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 22 August 2000).]
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Huh? ditzelfde bericht heb ik ergens anders ook al gezien en een reply geplaatst, dus ik spaar me de moeite om er verder op in te gaan .<P>------------------<BR>edited by Tech
Aanbevolen berichten