Gast Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 Hallo heeft er iemand een klare bin file voor CANAL HORIZON???.<BR>Of kan iemand mij vertellen hoe of waar je die kan vinden .<BR>Het probleem is dat ik ident 0029 niet in die bin file krijg met de editor.<BR>Groetjes <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 augustus 2000 Geplaatst: 25 augustus 2000 Originally posted by pipo:<BR>Hallo heeft er iemand een klare bin file voor CANAL HORIZON??? ja geen email adres<BR>crea-wc<BR>load bin klik een provider aan dan druk<BR>modify provider<BR>ident 00 29 provider name =CANAL HORIZON<BR>day 31 month 15 year 2117 druk modify<BR>nog een keer day/month/year invullen exit<BR>key oc 25 ............<BR>savebin naam loadbin<BR>phoenix write to Eeprom<BR>afz janneman <P><P>------------------<BR>JANNEMAN
Gast Geplaatst: 25 augustus 2000 Geplaatst: 25 augustus 2000 bedankt voor de hulp maar ik heb geen crea-wc<BR>Als je mailt gelieve die er even bij te doen.<BR>satworks@yahoo.com.<BR>Groeten <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 augustus 2000 Geplaatst: 25 augustus 2000 ja het werkt dus echt niet alleen zwart beeld ik denk dat de key niet meer juist is toch bedankt voor de moeite<BR> <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 augustus 2000 Geplaatst: 26 augustus 2000 ident 00 29<BR>dit was de key die ik kon vinden <A HREF="http://www.devoy.da.ru" TARGET=_blank>www.devoy.da.ru</A> <BR>de rest gaat niet boven<BR>ident 00 25<BR>modify provider is geluk<BR>de groetjes janneman<P> <P><P>------------------<BR>JANNEMAN
Gast Geplaatst: 26 augustus 2000 Geplaatst: 26 augustus 2000 pipo ik had nooit de key gekontroleerd ik weet ook niet welke zenders het zijn<BR>al zeg je het dan is de key nog moeilijk<BR>te vinden help weet meschien iemand anders de key afz janneman<P><BR><P>------------------<BR>JANNEMAN
Gast Geplaatst: 26 augustus 2000 Geplaatst: 26 augustus 2000 deze bedoelde ik die werken dus echt niet.<BR>jaja de modify provider is gelukt! <BR>Maar het beeld blijft wel zwart.<BR>Groetjes. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 augustus 2000 Geplaatst: 27 augustus 2000 hee zal jullie ff op de hoogte brengen voor de key van canal horizon<BR>op het moment zijn er nog te weinig leden <BR>en +/_ 250 gebruikers daarom wordt de key niet in het openbaar gepubliceerd<BR>dat zal het kanaal kapot maken <BR>greets een happy viewer )<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 augustus 2000 Geplaatst: 27 augustus 2000 Dat vind ik wel gezelig hoe kun jij nu weten dat er maar 250 gebruikers zijn die opzoek zijn naar de juiste key voor canal Horizon ????.<BR>Jij kan beter je mond houden als je het niet weet hoor. Mensen zoals jij kan ik best missen hier het is een hobby en ik stelde gewoon een vraag als dat niet meer kan dan kap ik er mee hier .<BR>Door mensen zoals jij neemt de interesse van de hobby echt af .<BR> <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 27 August 2000).]
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 dat komt mischien dat ik wel de key van horizon bezit en ook log )<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Als je dan al deze key zou bezitten en je gaat er ook mee lopen schermen op dit board moet je natuurlijk ook zo sportief zijn om deze met je mede hobbyisten die daar om vragen te delen.<P>Bezit je hem maar heb je afspraken met wie dan ook om hem niet public te maken dan moet je ook niet hier zeggen om het board dat je hem heb of in ieder geval de suggestie aanwakeren dat je hem in bezit heb,,,,<P>Dit levert alleen maar irritatie op bij andere members en start waarschijnlijk weer zo smeeksessie op van mail hem even.. <P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Ik snap niet hoe je aan zoon kut verhaal komt. tester<BR>Op deze pagina staan toch gewoon de keys <BR>of ze nog werken weet ik niet maar ze zijn er dan toch al geweest<BR>heb jij een leden counter of zo op je reciever ha ha !!<BR> <A HREF="http://www.devoy.tsx.org/" TARGET=_blank>http://www.devoy.tsx.org/</A> <BR>groeten robin<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten