Gast Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 Key update in een Aston CI en de nieuwe Humax software 1.01.00 zal volgens Humax nu perfect moeten werken. Heb inmiddels van diverse mensen begrepen dat via een orginele Seca kaart de pulsen welke C+ doorgeeft nu ook daadwerkelijk met bovenstaande configuratie ontvangen worden.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 Weet je het ook voor de combinatie Nokia 9600 met Aston CI ????<P>Voor de rest zou ik graag wat reacties zien/horen over de log resultaten met Nokia 9600/Aston-CI en Humax/Aston-CI. (zie m'n vragen hierboven)<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 Ik heb ook de files voor Auto update voor seca geprobeerd maar het werkt gewoon niet.<BR>Want ik heb zelf een Aston module wat zal hier dan de oorzaak zijn wat is hier aan het tedoen...<BR>Want paar kanalen zijn nu al uitgeschakeld van K7 enz...<BR>Wie heb dan wel werkende auto update voor seca voor aston modules...<BR>Laat het even weten wat er fout gaat...<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 De diverse Autoupdate-files werken wel in bijv Strong 8000 met C+ soft.<BR>Ik meld dat even voordat je verwarring gaat zaaien met je bovenstaande posting, Minnaar.<P>Voor de rest sluit ik mij aan met jouw aanvullende gedeelte/vraag van mijn eerder gestelde vraag.<P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 Secanix en Katama files werken prima op een Humax 5400 met Aston CI. en Autoupdate.<P>Aleen soms moet je even geduld hebben voordat je beeld hebt.<P>John.<BR><P>------------------<BR>Best, Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 Ook hier een 'echte' auto update van seca in de Humax 5400CI. duurd wel even, dus niet inschakelen, kijken en na 5 min. zeggen "hij dut't nie!" Sommige pakketten duurden enkele uren, heeft hele nacht gestaan, in de loop van de dag pas beeld.<P>X<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 augustus 2000 Geplaatst: 24 augustus 2000 Ik ben, met het komen van een nieuwe maandwissel gestart met een proef betreffende auto-update op de bekende Pic- en goudkleurige kaarten e.e.a omdat ik mijn twijfels had over de werkelijke update bij de maandwissel juli/augustus.<P>Proberend met een Strong 8000 en een Nokia9600/Aston CI combinatie heb ik getest met Secanix voor Aston en de Salem Seca auto-upedate files.<P>Secanix updated absoluut niet in beide ontvangers en Salem (absoluut "leeg") updated perfect in de Strong en niet in de Aston 1.03 CI. Een "Strong geladen" Salem file/card werkt natuurlijk goed on de Aston, maar updaten ..........Absoluut niet!!!!<P>Daar ik op dit board diverse tegenstrijdige postings heb gezien over specifiek Humax/Aston welke wel of niet zou updaten (per maand) op orginele Seca cards doe ik een oproep aan diegene welke loggen via de Aston en welke gegevens er nu wel of niet via de Aston zijn te loggen ?????<P>Djazzie had ook al zijn twijfels over de update via de Aston CI in Humax Nokia of andere CI ontvangers, inmiddels ik ook maar ben reuze benieuwd naar die mensen die loggen en tevens ook resultaten en ervaringen hebben opgedaan met de Seca update. <BR> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 augustus 2000 Geplaatst: 26 augustus 2000 AU met zoaxx in Aston werkt overigens als een trein.... Alle providers behalve D+ zijn al met nieuwe keys binnen.. Overigens getest in Humax maar dat mocht onderhand wel bekend zijn.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 augustus 2000 Geplaatst: 29 augustus 2000 hi<BR>ik heb het volgende probleem<BR>ik heb sinds een week een humax 5400<BR>software van de ontvanger is up to date maar<BR>de aston v1.03 wil de auto update op een goldcard niet activeren de datum was na 24 uur nog niet veranderd<BR>ik heb de zelfde files op goldcard in een pioneer geprobeerd en had na enkele minuten de juiste datum<P>wat kan het probleem zijn ??<BR>wie kan mij verder helpen<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 augustus 2000 Geplaatst: 29 augustus 2000 Ben ook eens de Auto-update van Zoaxx aan het proberen met mijn Humax 5400,<BR>datum staat nog steeds op 31-15-1989 ?????<BR>Gisteren getest met Yoakam, datum staat na het programmeren op 31-12-00, na één avond in de Humax nog steeds.<BR>Vanmorgen bij een kennis in zijn nokia (ik dacht 9302) geprobeerd, werkte ook perfect en verschillende providers hadden ineens als datum 30-09-2000!<BR>Zou het iets met de "Parameters" te maken kunnen hebben; "Lockconsultation on/off ?,<BR>werd in een ander topic ook al naar geinformeerd !<P>vr.gr charel<BR>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 Ik zie hier steeds dat het met de 1.03 software in de Aston niet echt wil lukken. Bij mij zijn bij de zoaxx AU files alle keys behalve nog steeds D+ niet wel binnen gekomen. Inderdaad net zoals TB opmerkte horen wij vaker dat het niet zou werken. Het enige verschil dat ik met bijv Charles heb wat betreft AU van Zoaxx files is dat ik een Aston met software 1.00 heb. Nu wisten wel al dat op 1.03 minder providers konden maar wie weet zitten er ook wel verschillen in de twee software versies wat betreft binnenkomen van keys? Normaal zou je dit soort vragen aan Aston zelf voorleggen maar je weet van te voren als je naar die mensen een mailtje stuurt je beter een mailtje kan sturen naar tante Truus op Mars want antwoord krijg je van geen van beiden.<P><BR>Satwatcher<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 30 August 2000).]
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 hoi,<BR>Ik heb een Echostar 3000 +Aston 1.03 +katama autoupdate, alles werkt goed behalve D+, in het Aston menu de datum van Telepiu verandert niet. Ik heb de tuner meer dan een nacht aan laten staan zonder resultaat. Tot gisteren na 24 uur alles werkte goed. De vraag is of ie het nog doet in september?<BR>groten<P>Hanibal11<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 5400 met aston 1.03<P>update binnengekregen van c+NL...<BR>AU blijkt dus ook te werken met 1.03<P>grtz,<BR>Wimpie<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 hoi wimpie <P>mag ik weten welke files jij hebt gebruikt?<BR>ik heb zelf die van zoxx gebruikt en datum blijft 31 15 89<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 Na veel experimenteren heb ik eindelijk een AU Seca file gevonden die in de meest voorkomende Seca ontvangers werken.<BR>Het is een combinatie van het een en ander, is te laden met ICprog09, winphoenix/phoenix, maar belangrijk het werkt op een 9600 of Humax met Aston1.03 maar ook op Strong 8000.<P>Belangrijk te melden is dat alle beschikbare AU files keurig 'inlopen' op de Strong maar dat kennelijk de Aston1.03 kieskeurig is maar waarvan ik nu een combinatie werkend heb gekregen.<P>In ieder geval dank aan alle die hun ervaringen replies hebben verteld binnen deze posting. <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten