Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 Mag ik vragen welke AU Seca File je dan gebruikt?<BR>Oh ja, en wat dat s'nachts aan laten staan van de otvanger, moet dat dan op een bepaalde provider en/of zender of maakt dat niet uit? (Als ie maar op de goeie sateliet staat!)<BR>vr.gr. charel
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 De AU file is een mix van de laatst verschenen AU-(bin)files.<BR>Ik sluit af met een .Hex van Secanix waarin ook wat veranderd.<BR>Nogmaals het zijn dus niet mijn files....!!<BR>maar afkomstig van andere auteurs, ik heb ze enkel een beetje aangepast.<P>Ik weet ook niet wat er zal gebeuren met de nu werkende AU-files wanneer superencryption van start gaat.<P>Wanneer je bovenaan de topic kijkt zul je zien dat het bij mij ook niet gelijk liep, wat is nu mooier om zelf e.e.a. samen te stellen binnen onze hobby in de wetenschap dat het AU reultaat moet lukken voor/op een Aston CI (1.03)<BR>Succes<P>Ps: het "inlopen" gaat soms binnen een 5 minuten maar soms duurt het wel een uur e.e.a. is afhankelijk van de beschikbaarheid van de keys per provider zoals binnen deze topic mij ook duidelijk is geworden.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 Dank je wel Aviddv,<BR>eerst een topic starten, +/- 15 replys krijgen en dan afsluiten met:<P>"wat is nu mooier om zelf e.e.a. samen te stellen binnen onze hobby in de wetenschap dat het AU reultaat moet lukken voor/op een Aston CI (1.03)<BR>Succes"<P>Ja, daar hebben we veel aan!<P>Als iedereen zo zijn oplossingen voor zich hield, hoefden we aan boards als deze niet eens te beginnen.<P>Thanks & succes.<P>vr.gr. charel.<P>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 Hoi, ik heb een Humax 5400 met aston 1.03 CI.<BR>Ik heb gisteren de Zoxx autoupdate op wafer gezet en tot nu toe geen update. Nergens, ook al word hierboven het tegengestelde beweerd met die files. Er zit zo als ik kan lezen nog al wat verschil in gedrag van de Humax 5400. Ook ik gebruik de laatste software versie met L loader. Weet niemand hoe dit komt ?<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 Bij mij is het gelukt met mijn 5400 sw1.01.00 en aston 1.00<BR>s'avonds erin gedaan, s'morgens beeld<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Hoi allemal<P>Het werkt nog steeds met mijn katama file en de update volgens de Aston menu is wel gebeurd! De data bij alle providers zijn gewijzigd 30-9-2000.<BR>D+ doet het ook weer. Ik heb sinds aug. niks verandert.<BR>Ik wacht tot 1 sep om zeker te weten dat het ok is.<P>Groeten<P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Heb hier een AP 3000 i met CI v1.00<BR>Gisteren kaartje eens uitgelezen. Alle keys voor september van C+ tot D+ en Cyfra zijn keurig binnengekomen alhoewel ik maar 5 minuten over Cyfra ben gezapt de afgelopen maand. Ik gebruik katama files. De meeste AU hex files zijn gelijk (vergelijk ze maar eens) alleen de bin is anders.<P>MTB<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Hallo,<P>Ik heb zitten lezen maar ik kan nog geen wijsheid uithalen wat een goed werkende files zijn voor aston module 1.03...voor seca auto update....<BR>Welke moet ik hiervoor gebruiken dat die bijna elke maand dat die doet...<BR>Wie kan het mij zeggen welke file ik moet gebruiken voor aston module voor echostar 3000....<P>Alvast bedankt...<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Minnaar, probeer Katema !!!!!! voor Echostar.<P>D+ (Italya) verstuurt weinig zoniet zelden keys. Nu met de maandwissel zullen ze wel een paar dagen beschikbaar zijn.<BR>Oh ja de keys voor K's op Astra duren ongeveer 1 uur. Getest op de avonden gedurende deze week.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Waar staan deze files ?<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Tjonge, tjonge .........zucht.<P>Je gaat met je pijltoets naar boven, klik download, klik op Seca en lees ongeveer op halve hoogte.<BR>Vervolgens klik je op de bewuste file, wacht tot je download-scherm verschijnt, benoem je adres en downloaden maar.<P>Sorry, maar ik vraag me echt af waarom mede-board gebruikers deze vraaf kunnen stellen,werkelijk ongeloofelijk.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Sorry,sorry,sorry<P>Wel bij de downloads gekeken, maar te vlug. Toch bedankt voor de reaktie<P>Zal niet meer voorkomen <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Hallo Aviddv,<P>Een abb. op Canal+ heb ik al! Irdeto abb!<BR>En ja, het is wel mijn hobby, ga altijd zelf op zoek naar files, heb ook beeld op alle providers, het programmeren gaat inmiddels heel goed.<BR>Alleen die autoupdate wil niet werken, terwijl wanneer ik mijn geprogammeerde smd-kaart in een Philips of Nokia seca doos stop staan de meeste data binnen een paar uur op 30-09-2000. In mijn Humax 5400, Aston CI 1.03, blijft alles staan zoals het stond.<BR>Heb o.a. zoaxx en Yoakam geprobeerd werken allebei perfect, alleen in Humax geen AU. <BR>Winphoenix: Ik krijg geen .bin files die groter zijn dan 2kb geladen met mijn VP-2.<BR>Heb ook al eens in de files van secanix gesnuffeld maar kom daar niet echt wijs in.<BR>Files zoeken, laden enz. dat is waar ik mij mee bezig houd, iets in een bepaalde file veranderen, zoals jij gedaan hebt om die AU aan het lopen te krijgen, dat is voor mij vooralsnog toch echt te hoog gegrepen.<BR>Vandaar die vraag van mij: met welke files is het je gelukt, waarop jij toen (naar mijn mening tamelijk vaag antwoord gaf).<BR>vr.gr. charel.
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Hoi Charel, je moet toch alle replies beter lezen !!!!!!! Iedereen denkt mee op z'n eigen kennis-nivo en/of deelt z'n ervaring.<P>Of.....ben je van het soort ??????? welke alleen maar blij te maken is met een kant & klaar pakket/files ?<P>Volgens mij is het dan geen hobby meer. Je kunt dan het best contact opnemen met C+ voor een ABO, je hoef dan niet meer op zoek. <P>Hou je toch van de hobby vertel ons waar de problemen ontstaan of welke files/auteurs je gebruikt, een hint of een andere samenstelling zal je dan weer verder helpen.<P>Daar is het op dit board om begonnen, kijk zelf maar eens naar de doelstelling.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Hoi Charel, je moet toch alle replies beter lezen !!!!!!! Iedereen denkt mee op z'n eigen kennis-nivo en/of deelt z'n ervaring.<P>Of.....ben je van het soort ??????? welke alleen maar blij te maken is met een kant & klaar pakket/files ?<P>Volgens mij is het dan geen hobby meer. Je kunt dan het best contact opnemen met C+ voor een ABO, je hoef dan niet meer op zoek. <P>Hou je toch van de hobby vertel ons waar de problemen ontstaan of welke files/auteurs je gebruikt, een hint of een andere samenstelling zal je dan weer verder helpen.<P>Daar is het op dit board om begonnen, kijk zelf maar eens naar de doelstelling.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten